جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۳۷
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت:شهرستان گناوه آمادگی کامل برای سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در این شهرستان را دارد و از طرح های آستان قدس در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری استقبال می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد عصر یکشنبه در دیدار با خادم یاران رضوی شهرستان گناوه با تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: از برکات الهی بر کشور ما وجود مبارک امام رضا (ع) است و برای همه مایه افتخار و سرافرازی است که در مملکتی زیر سایه امام رضا (ع) و با شیعیان معتقد به آن حضرت زندگی می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه های دهه کرامت و خادم یاران رضوی افزود: با اجرای برنامه ها و خدمات ارائه شده شما خادم یاران امام شناسی در جامعه ترویج می شود.

وی گفت: برنامه های بسیار خوب و اقدامات مناسبی توسط برخی هیات های مذهبی و گروهای جهادی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ دینی و کمک به مردم انجام شده که قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با تقدیر از همه دست اندر کاران برنامه های دهه کرامت شهرستان گناوه بیان کرد: در این دهه برنامه های بسیار خوب و متنوعی در شهرستان تدارک دیده شده که برخی از این برنامه ها برای اولین بار در شهرستان انجام شده است.

پاک نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید یادآور شد: برگزاری این جشنواره و حضور خادمان امام رضا (ع) در شهرها اتفاق خوب و مبارکی است که ضمن بهرهمندی معنوی از حضور این خادمان باعث آشنایی بیشتر و بهتر مردم با خدمات آستان قدس رضوی می شود.

وی با اشاره به آمادگی فرمانداری جهت همکاری لازم برای اجرای طرح های آستان قدس در شهرستان گناوه ادامه داد: اگر طرحی اقتصادی برای اجرا مدنظر خادم یاران رضوی شهرستان است به فرمانداری ارائه شود تا برای بررسی در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید مطرح و رسیدگی شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: شهرستان گناوه در سال گذشته در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی بسیار خوب عمل کرد و از طرح ها به صورت مستمر بازدید شد تا تسهیلات اعطا شده حتماً برای ایجاد اشتغال و اجرای طرح های اشتغالزایی استفاده شود.

وی گفت: امسال نیز با بازگشایی سامانه کارا در حال انجام کارها برای جذب و اعطای تسهیلات به متقاضیان هستیم و از طرح های آستان قدس نیز استقبال می کنیم.

پاک نژاد پیرامون سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در طرح های مورد نظر در شهرستان گناوه اظهار داشت: شهرستان گناوه آمادگی کامل جهت همکاری برای سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در این شهرستان را دارد و از طرح های آستان قدس در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری استقبال می شود.

وی اضافه کرد: طرح ها یی مانند پرورش ماهی در قفس، پنل های خورشیدی و انرژی تجزیه پذیر، آب شیرین کن، کشاورزی، شیلاتی از طرح های مناسب در شهرستان برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح خادم یاری در شهرها و محلات مختلف شهرها گفت: این طرح از طرح های مناسب آستان قدس رضوی در کشور است که با اجرای آن خادم یاران امام رئوف (ع) در محله های محل زندگی و شهرهای خود به خدمت رسانی به مردم مشغول می شوند.

فرماندار گناوه بیان کرد: اجرای طرح های اقتصادی بازارچه جهاد کشاورزی و طرح بازار آسان جهت کمک به سرمایه گذاران کوچک در شهرستان گناوه در نظر گرفته شده که کمیته خادم یاران نیز می تواند افراد مورد نظر را معرفی تا به اشتغال آنها کمک شود.

وی گفت: در شرایط کنونی کشور ما بیش از همیشه به وحدت و همدلی و همراهی همه گروه ها، اقشار و جناح ها نیاز دارد لذا همه باید با همکاری هم مشکلات را حل و گام هایی موثر برای حل مشکلات کشور و مردم برداریم.

وی تصریح کرد: مجموعه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران دوستداران نظام و انقلاب هستند و برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به مردم دست همکاری همه گروه ها و اقشار را به گرمی فشرده و از کمک همه گروه ها استقبال می کنیم.

ابراهیم ملک زاده رابط آستان قدس رضوی واحد استان بوشهر در گناوه با اشاره به بخشی از فعالیت های انجام گرفته خادم یاران رضوی شهرستان گناوه اظهار داشت: هدف اصلی در کمک به نیازمندان توانمندسازی آنها است و در نظر است طراح های مناسب با سرمایه گذاری توسط آستان قدس اجرایی و سرمایه گذاری شود تا بتوان به صورت اصولی در زمینه اشتغال و تولید و فقرزدایی کار کرد.

وی افزود: در شهرستان گناوه طرح ها یی در همین راستا از سوی خیرین به منظور کمک به نیازمندان برای سرمایه گذاری توسط آستان قدس ارائه شده است.

ملک زاده گفت: در راستای گسترش خدمات آستان قدس رضوی طرح خادم یاری در کشور در نظر گرفته و اجرایی شده است که این طرح مفهوم خادم و خادم یاری را در کل کشور گسترش داده و هر کس بر اساس توانایی و استعداد خود می تواند به عنوان خادم امام رضا (ع) به مردم خدمت رسانی کند.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه تاکنون ۲۸۰ نفر به صورت افتخاری برای خادم یاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده اند.

رابط آستان قدس رضوی واحد استان بوشهر در گناوه گفت: خادم یاران پس از ثبت در سامانه با کانون های خادم یاری محلات ارتباط برقرار کرده و خدمات و کمک های مورد نظر خود را ارائه می کنند.

ملک زاده تصریح کرد: از مجموعه ۲۸۰ نفر خادم یار ثبت نام شده هر کدام در محله و مکان موردنظر خود فعالیت کرد توفیق خدمت گذاری در حرم را نیز کسب خواهد کرد که تا کنون حدود ۳۰ نفر از خادم یاران شهرستان گناوه توفیق خدمت گذاری در حرم مطهر امام رضا (ع) را به دست آورده اند.

رابط آستان قدس رضوی واحد استان بوشهر در گناوه با اشاره به برنامه های دهه کرامت و دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان گناوه گفت: برنامه های متوعی برای دهه کرامت و دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان گناوه همزمان با آغاز این دهه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: حضور خادمین حضرت رضا (ع) در روز میلاد این امام رئوف در شهرستان گناوه از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده زیر سایه خورشید امسال است که خادمین رضوی در روز یکشنبه ۲۳ تیرماه مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (ع) در شهر گناوه و در روز ۲۰ تیر ماه نیز در بندر ریگ حضور خواهند یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر