شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین تغییرات در استانداری بوشهر:
فکرشهر: بر اساس این گزارش، پرآور عصر دیروز، جمعه 28 شهریورماه 1393 از سمتش کناره گیری کرد که با آن موافقت شد و صبح امروز، شنبه 29 شهریورماه نیز حکم جانشین وی صادر شد...
کد خبر: ۵۷۸۴
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر استعفا داد.

به گزارش فکرشهر، محمد حسین پرآور در روزهای پایانی مهرماه سال 91 با حکم حسنوند استاندار اسبق بوشهر به این سمت منصوب شده بود.

فرمانداري شهرستان هاي آبادان، بهبهان، شوش، شهرداري دزفول، معاونت سياسي امنيتي استانداري هرمزگان و سرپرست استانداري هرمزگان از جمله کارکرد پرآور در مدت زمان گذشته در زیرمجموعه وزارت کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، پرآور عصر دیروز، جمعه 28 شهریورماه 1393 از سمتش کناره گیری کرد که با آن موافقت شد و صبح امروز، شنبه 29 شهریورماه نیز حکم جانشین وی صادر شد.

بر همین اساس، در حکم دکترمصطفی سالاری، استاندار بوشهر، سید اسماعیل موسوی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه همدلی، هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان، در انجام وظایف محوله و تداوم خدمات صادقانه و تحقق اهداف سازمانی موفق باشید.

موسوی پیش از این مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر