شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۸۴۴
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: دبيرخانه جشنواره ملی موسیقی جوان بعد از پايان كار كميته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از 2100 اثر ارسالی در سه بخش موسيقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی 776 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهايی اعلام كرد. 

به گزارش فکرشهر، نام ۱۵ نوازنده از استان بوشهر در میان این نخبگان جوان موسیقی کشور قرار دارد.

"ماهان فولادی" و "محمد کرمی" در رشته سه‌‍تارنوازی، "محمد جواد نجیبی" در رشته کمانچه نوازی، "صادق خیاطی‌فرد" در رشته دف‌نوازی و "علیرضا زارعی"، "عرفان سعیدی"، "امیرمحمد هاشمی"، "آینا جاشویی"، "مبین مظلوم زاده"، "ابوالفضل جاشویی"، "امیرهوراد سلطانی"، "محمد حیدری خزاشبندی"، "رضا زارع"، "امیرعلی چوگان‌باز" و "آرمان کشفی" در رشته نی‌انبان نوازی، پانزده نوازنده جوان استان بوشهر هستند که به این جشنواره ملی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.

 سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری «هومان اسعدی» و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از 5 مردادماه تا 5 شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر