جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان در گفت و گوی اختصاصی با فکرشهر خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان می گوید برای آزاد کردن حساب این شهرداری با تامین اجتماعی تهاتر انجام داده است.ماشاالله احمدی در گفت و گو با فکرشهر، افزود: در سال های قبل شهرداران وقت به ...\r\n
کد خبر: ۵۸۰۲
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: شهردار برازجان می گوید برای آزاد کردن حساب این شهرداری با تامین اجتماعی تهاتر انجام داده است.

اختلاف شهرداری های استان با سازمان تامین اجتماعی پیرامون بدهی ها و عدم پرداخت حق بیمه کارکنان شهرداری به این سازمان، سال هاست که وجود دارد و اغلب اوقات هم به بسته شدن حساب شهرداری ها منجر می شود.

به گزارش فکرشهر، امسال نیز در آخرین روز از هفته ی دولت، حساب شهرداری برازجان از سوی تامین اجتماعی مسدود شد تا این ارگان برای پرداخت های خود دچار مشکل شود.

شهردار برازجان با تایید این خبر گفت: آبان ماه سال گذشته من شهرداری را با بدهی 7.5 میلیارد تومانی به تامین اجتماعی، تحویل گرفتم.

ماشاالله احمدی در گفت و گو با فکرشهر، افزود: در سال های قبل شهرداران وقت به دلیل کمبود منابع و غیره نتوانسته بودند با وجود قسط بندی بدهی ها، آن ها را پرداخت نمایند و به همین دلیل نیز تامین اجتماعی بر اساس مقررات خود مطالباتش را چند برابر کرده بود.

وی ادامه داد: برای رفع انسداد حساب شهرداری تصمیم گرفتیم تهاتر انجام دهیم؛ به همین دلیل مطالبات و پرداختی هایمان به تامین اجتماعی را جمع آوری کردیم که به مبلغ 7 میلیارد و 650 میلیون تومان رسیدیم.

مهندس احمدی اظهار داشت: این مبلغ را صورت جلسه کردیم و با همکاری مسئولین شهرستان دشتستان و مدیر تامین اجتماعی شهرستان و استان، حساب شهرداری آزاد شد.

شهردار برازجان افزود: البته تامین اجتماعی می گوید بیش از 9 میلیارد تومان از ما طلب دارد که اگر 7 میلیارد و 650 را از آن کم کنیم به مبلغی بیش از 2 میلیارد می رسیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر ریز بدهی ها به ما اعلام شود، آن را قسط بندی کرده و پرداخت خواهیم نمود تا شهرداری از این معضل همیشگی نجات یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر