دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۳۹۳
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد و دکتر زهره بجلی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان معرفی شد.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان گنجی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین اظهار کرد: بی‌شک و بدون تردید هدف همه مسئولین و سرپرستاران بیمارستان در طی سال‌های گذشته پیشبرد اهداف بیمارستان و خدمت به مردم بوده است.
دکتر جعفر زارعی زاده بیان کرد: همه ما بایستی با ایجاد همدلی و همکاری مضاعف با همدیگر تلاش و کوشش کنیم که اهداف بیمارستان و نظام سلامت در دشتستان به نحوه مطلوب و موردقبول و رضایت مردم به وقوع بپیوندد.


وی تصریح کرد: وقتی یک نفر مسئولیت مدیریت و سرپرستی سازمانی مثل بیمارستان را می‌پذیرد بایستی ضمن در نظر گرفتن تمامی جوانب کار، رضایت‌مندی مراجعین و بیماران را در سرلوحه کار خود قرار دهد.
دکتر جعفر زارعی زاده افزود: دکتر بجلی در مدت کوتاهی که در بیمارستان دیلم حضور داشت منشأ تحولات بزرگی بوده است و همه ما بایستی با ایجاد همدلی و همکاری مضاعف با همدیگر، تلاش و کوشش کنیم که اهداف بیمارستان و نظام سلامت در دشتستان به نحوه مطلوب محقق شود.
سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز گفت: با توجه به مقوله بومی بودن بنده، در اینجا تمام تلاش و همتم را خواهم گذاشت تا با همفکری و همکاری پرسنل خوب بیمارستان بتوانم خدمات ارزنده و درخورشان مردم عزیز ارائه دهیم.


دکتر زهره بجلی بیان داشت: من قول نمی‌دهم که تمامی مشکلات را حل کنم که به‌تبع این از عهده هیچ‌کس برنمی‌آید ولی قول می‌دهم که در حل مشکلات بیمارستان تمام توان و نیروی خود را به‌کارگیرم تا بتوانیم به هدف خود که همانا درمان بیماران و رضایت‌مندی مردم است دست یابم.
به گزارش فکرشهر، در این مراسم از زحمات دکتر نادر شکیب آزاد تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر