جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ممکلت باید بتوانند در محیطی سالم و با کیفیت بهداشتی مناسب و استاندارد به تحصیل بپردازند.به گزارش فکرشهر، علی زکی زاده روز دوشنبه در جلسه بررسی شناخت و اجرای برنامه های بهداشت در مدارس این شهرستان افزود: باتوجه به حضور هر روز هزاران دانش آموز در کلاس درس باید مسایل بهداشتی اهمیت داده شود تا آنان در معرض شرایط مضر محیطی قرار نگیرند.
کد خبر: ۵۸۵۲
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ممکلت باید بتوانند در محیطی سالم و با کیفیت بهداشتی مناسب و استاندارد به تحصیل بپردازند.
به گزارش فکرشهر، علی زکی زاده روز دوشنبه در جلسه بررسی شناخت و اجرای برنامه های بهداشت در مدارس این شهرستان افزود: باتوجه به حضور هر روز هزاران دانش آموز در کلاس درس باید مسایل بهداشتی اهمیت داده شود تا آنان در معرض شرایط مضر محیطی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه یادگیری کودکان سالم بهتر از کودکان دچار مشکلات بهداشتی است گفت: طبق توافق نامه منعقد شده بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش،مدارس علاقمند به پاسخگویی مناسب به نیازهای سلامت دانش آموزان هستند و دراین راستا شبکه بهداشت و درمان در رفع مشکلات بهداشتی مدارس کوشا خواهد بود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه به مستعد شدن دانش آموزان به بیماری در فصل پاییز و زمستان اشاره کرده و گفت:با بازگشایی مدارس و ورود به فصل سرما امکان انتقال بسیاری از بیماری ها برای دانش آموزان وجود دارد.

علیرضا یوسفی افزود: مدیران ومربیان مدارس با همکاری واحدهای بهداشتی شبکه بهداشت در جهت حفظ سلامت دانش آموزان کوشا شوند.

به گزارش ایرنا، کارشناس مسوول بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان گناوه نیز گفت: همه ساله پیش از شروع مدارس، پایگاه سنجش معاینات پزشکی ویژه پایه های اول تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان استقرار می یابد. 

زهره بهمیاری افزود: در پایگاههای سنجش، نسخه ای از معاینات انجام شده به دانش آموزان تحویل و در پرونده بهداشتی آنان ثبت می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر