دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۵۹۶
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ گفت: متاسفانه این پروژه های عمرانی حوزه صیادی مسکوت مانده و در اکثر این پروژه تجهیزات مورد نیاز هم در کارگاه وجود دارد ولی اراده ای برای انجام این پروژه وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی اظهار کرد: در سال ۹۶ حدود ۸۰ متر موج شکن توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اسکله مروارید جزیره خارگ ایجاد و راه اندازی شد که تا حدود زیادی باعث ایجاد آرامش در حوضچه صیادان جزیره خارگ شد. 

وی افزود: طبق هم اندیشی صورت گرفته با قشر صیادان جزیره خارگ یک برنامه هدفمند و در حوزه صید و صیادی تهیه و برای پیگیری به استان ارسال شد که با درایت استاندار بوشهر به ۸ پروژه راهبردی در حوزه شیلات جزیره خارگ شد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد:متاسفانه امروز شاهد کم و کاستی در پروژه های عمرانی هستیم و کنترل کیفیت یک امر مغفول مانده در پروژه‌ها است.

رضایی افزود: با گذشت بیش از چند سال متاسفانه این پروژه ها مسکوت مانده و در اکثر این پروژه تجهیزات مورد نیاز هم در کارگاه وجود دارد ولی اراده ای برای انجام این پروژه وجود ندارد.

وی افزود: خواست به حق صیادان جزیره خارگ به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها است و از مدیران ارشد شیلات استان درخواست داریم که با اقدامات لازم شاهد تسریع در روند پروژها باشیم.

رضایی گفت: با توجه به شرایط حاکم اقتصادی که اعتبار به سختی تامین می شود، باید دستگاه‌ها از بیت المال و اعتبارات تامین شده با جان و دل صیانت کنند که خدایی ناکرده در آینده برای اجرای پروژه با مشکل مواجه نشویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر