جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۶۹۸
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان در بوشهر در قالب طرح پیوند آسمانی و همزمان با سالروز ازدواج امام علی علیه السلام وحضرت زهرا سلام الله علیه برگزار شد.

 به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکشنبه‌شب در این آئین با تبریک سالروز ازدواج امام علی علیه السلام وحضرت زهرا سلام الله علیه اظهار داشت: به فرموده پیامبر اکرم(ص)، جوان‌هایتان را زن بدهید یا سبب ازدواج برای جوانان شوید زیرا با این کار خداوند اخلاقشان را حسنه کرده و روزیشان را وسعت می‌دهد و جوانمردی آنها را اضافه نمی‌کند.

مجید خورشیدی خاطرنشان کرد: اگر امروز در جامعه آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته است، یقینا با ازدواج می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را کاهش داد و شاهد وسعت رزق آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای ازدواج جوانان باید فراهم شود، تصریح کرد: حرکت واقفینی که در زمینه ازدواج جوانان همکاری و مشارکت داشته‌اند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر نیز اظهار داشت: طرح پیوند آسمانی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با هدف اجرای امینانه نیات واقفان و حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای ششمین سال پیاپی در استان بوشهر برگزار شده است.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور گفت: این جشن عروسی در راستای گسترش مسائل اجتماعی و فرهنگی و حمایت از اقشار کم درآمد و همچنین آغاز یک زندگی به سبک ائمه به ویژه حضرت علی (ع)، برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ازدواج در فرهنگ اسلامی پیوندی مقدس و امری پسندیده است، اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها نقش مهمی در ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر