دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارتفاع 40 متر در کنار ساحل بندرگناوه باحضور مسوولان استانی در آیین ویژه ای به اهتزاز درآمد.به گزارش فکرشهر، شهردار بندرگناوه دراین آیین گفت: نصب این پرچم هدیه ای از سوی شهرداری، شورای اسلامی و مردم این شهر به پاس رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی که با خون خود باعث سرافرازی این پرچم مقدس و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.محمدرضا عرب زاده افزود: این پرچم به ابعاد 16 مترمربع، ارتفاع 40 متر و نوع سازه آن مخروط فولادی بوده که 300میلیون ریال هزینه دربرداشته است.
کد خبر: ۵۸۷۰
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارتفاع 40 متر در کنار ساحل بندرگناوه باحضور مسوولان استانی در آیین ویژه ای به اهتزاز درآمد.
به گزارش فکرشهر، شهردار بندرگناوه دراین آیین گفت: نصب این پرچم هدیه ای از سوی شهرداری، شورای اسلامی و مردم این شهر به پاس رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی که با خون خود باعث سرافرازی این پرچم مقدس و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

محمدرضا عرب زاده افزود: این پرچم به ابعاد 16 مترمربع، ارتفاع 40 متر و نوع سازه آن مخروط فولادی بوده که 300میلیون ریال هزینه دربرداشته است.

وی گفت:عملیات نصب سازه پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت و تلاش پرسنل واحد تاسیسات شهرداری اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، دراین آیین که فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و مسئولان محلی حضور داشتند، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، با احترام و سان گروه موزیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان به اهتزاز درآمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر