يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۲۶
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به روند اجرای پروژه‌ها در سطح استان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در ادامه سفر به شهرستان های استان امروز به شهرستان دیر سفر کرد و از ۱۱ پروژه عمرانی در حوزه های  راه و شهرسازی، عمران شهری و ساختمان سازی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدا گراوند از عملیات اجرایی جاده ورودی غربی شهر دیر بازدید کرد. این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر شش میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان دارد و در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین استاندار بوشهر از بهسازی محور بردخون به دیر هم بازدید کرد برای اجرای شانه سازی این پروژه ۳۶ میلیارد تومان اعتبار است و برآورد می شود تا دو سال دیگر این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار بوشهر همچنین از تقاطع غیر همسطح بردخون هم بازدید کرد برای اجرای این پروژ یک میلیارد ۷۷۰میلیون تومان از اعتبارات ملی و وزارت نفت اختصاص می‌یابد.

یکی دیگر از پروژه هایی که استاندار بوشهر بازدید کرد اسکله خور خوان بود برای اجرای این پروژه در سفر رییس جمهور به استان ۱۵ میلیارد تومان طی دو سال اختصاص پیدا کرده است که ضمن اینکه این پروژه تا کنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد براساس این گزارش در صورت تامین اعتمار مورد نیاز، این پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

در ادامه  استاندار بوشهر از عملیات تعریض جاده آبدان به دوراهک و قطعه دوم بزرگراه دیر به کنگان معروف به جاده وفاق بازدید کرد.

جاده وفاق که استاندار بوشهر از قطعه دو این پروژه بازدید کرد از سمت دیر اجرا می شود که برآورد اولیه آن برای قطعه دو ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

همچنین استاندار بوشهر ضمن بازدید از ورزشگاه درحال ساخت دیر از زمین اختصاص یافته برای اجرای استخر سرپوشیده دیر هم بازدید کرد.

گراوند در ادامه از اسکله صیادی بندر دیر بازدید و با شماری از صیادان و ملوانان این اسکله دیدار و پای صحبت آنها نشست.

برای تعمییر اساسی و رفع نیازمندی های اسکله دیر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار وجود دارد بر اساس این گزارش در اسکله صیادی دیر۱۱ کشتی صیادی ۲۹ لنج صیادی و ۲۹۲ قایق صیادی فعال هستند.

استاندار بوشهر در پایان سفر خود به شهرستان دیر از پروژه بلوار خلیج فارس که توسط شهرداری دیر در حال انجام است بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر