دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۸۳۹
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: رئیس دادگستری شهرستان دشتی از تشکیل ۵۰ فقره پرونده حقوقی زمین خواری در شهرستان خبر داد و گفت: در برخورد با زمین خواری هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر،  محمد رضا بازهوایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با افرادی که به صورت غیر قانونی زمین تصرف کردند بشدت برخورد می شود.

وی افزود: برخی افراد به صورت غیر قانونی زمین هایی تصرف کردند که ما با جدیت دنبال این موضوعات هستیم و در این خصوص هیچ خط قرمزی وجود ندارد و کسانی که زمین تصرف کرده اند باید آنها را به بیت المال برگردانند.

بازهوایی بیان کرد: دستگاه های ذیربط باید با قاطعیت این موارد را پیگیری کنند و کسانی که در این راه قصور و یا کوتاهی داشته باشند از لحاظ قانونی قابل پیگرد است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین اراضی شهرستان توسط افراد سودجو تصرف شده ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ پرونده حقوقی در زمینه زمین خواری تشکیل شده است.

بازهوایی یادآور شد: تاکنون حدود هزار پرونده کیفری تشکیل شده که از این مقدار ۸۵۲ پرونده مختومه شده و حدود هزارو۵۰۰ پرونده حقوقی نیز تشکیل که ۶۱۳ پرونده آن مختومه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر