يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۷۷۲
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امکانات امداد و نجات کوهستان در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا حاجیانی ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای روستای دهوک یادمان شهید محمدامین بکمی در بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی اظهار داشت: به منظور توسعه پایگاه‌های امدادی در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه استانداری و فرمانداری و ادارات شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد حوادث نباشیم ولی همواره باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: چون منطقه حادثه خیزی است وجود پایگاه دو چندان احساس میشود و احتمال سیل و سایر بلایای طبیعی در منطقه وجود دارد و آموزش به مردم باید داده شود و طبق استانداردهای کشوری پایگاه‌ها ساخته می‌شوند.

وی بیان کرد: پایگاه یاد شده به صورت شبانه روزی است و وجود آمبولانس در منطقه و روستاهای اطراف می‌تواند در کمک رسانی‌ها مثمر ثمر باشد.

حاجیان تصریح کرد: ما همچنین نیاز به تجهیزات کوهستان در پایگاه نیز داریم که انتظار است در این زمینه به جمعیت هلال احمر و این پایگاه از طرف استانداری کمک شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: کارهای که در حوزه هلال احمر انجام می‌شود کارهای صادقانه است و فرهنگ به فرهنگ و آموزش و مهارت آموزی در زمینه امداد و نجات می‌بایست در سطح منطقه و جامعه گسترش پیدا کند.

حسن ابراهیمی گفت: در این منطقه نیز همیشه یک سری حوادث وجود داشته و پایگاه می‌تواند اتفاق خوبی رخ دهد و این پایگاه وجودش یک کار خداپسندانه است و جای آن در منطقه خالی بود.

وی بیان کرد: انتظار داریم فرماندار شهرستان دشتی با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهد امکانات و تجهیزات نیز در این پایگاه بیشتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر