شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با همکاری تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) اقدام به برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بوشهر کرد.به گزارش فکرشهر، صبح امروز ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با همکاری تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) و هیئت ورزش‌های همگانی اقدام به برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در این شهر کرد.در این پیاده‌روی جمع کثیری از خانواده‌های بوشهری مسیر میدان رئیسعلی دلواری تا پارک شورا این شهر را پیاده‌روی کردند.
کد خبر: ۵۹۸۰
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با همکاری تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) اقدام به برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بوشهر کرد.

به گزارش فکرشهر، صبح امروز ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با همکاری تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) و هیئت ورزش‌های همگانی اقدام به برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در این شهر کرد.

در این پیاده‌روی جمع کثیری از خانواده‌های بوشهری مسیر میدان رئیسعلی دلواری تا پارک شورا این شهر را پیاده‌روی کردند.

اجرای مارش نظامی، طناب‌زنی توسط ورزشکاران خردسال و اجرای حرکات رزمی توسط رزمی‌کاران از جمله برنامه‌هایی بود که در طول مسیر و توزیع جوائز اجرا شد.

در پایان این مراسم 13 دوچرخه، چهار کمک هزینه حج عمره، چهار کمک هزینه عتبات عالیات، 20 نفر کارت هدیه 50 هزار تومانی و 30 گرمکن ورزشی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهر عالی‌شهر

صبح امروز همچنین به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) شهر عالی‌شهر و با همکاری پایگاه‌های مقاومت و به مناسبت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی خانوادگی در این شهر برگزار شد.

در این پیاده‌روی، بیش از 200 نفر از خانواده‌های بسیجی حضور داشتند، مسیر حوزه مقاومت حضرت زینب(س) تا مصلی جمعه این شهر را پیاده‌روی کردند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر