شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
لیلا رجبی نقره گرفت؛
فکرشهر: لیلا رجبی با نام تاسیانا ایلیوشچانکا ورزشکار پرتاب وزنه بلاروسی الاصل اهل ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی دونده دو سرعت بوشهری ازدواج کرد و ...
کد خبر: ۶۰۰۶
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: لیلا رجبی با کسب مدال نقره در اینچئون اولین مدال تاریخ بانوان ایران را در بازی‌های آسیایی در رشته دوومیدانی به دست آورد.

به گزارش فکرشهر، لیلا رجبی پرتابگر وزنه ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون با پرتابی به میزان 17.80 دوم شد و اولین مدال کاروان دوومیدانی ایران را در اینچئون به دست آورد.

رجبی در شش پرتاب خود وزنه را به ترتیب 16.90 ، 16.97 ، 17.58 ، 17.80 ، 17.79 و 17.66 پرتاب کرد. پرتابگر چینی با رکورد 19.06 به مدال طلا رسید.

با این مدال رجبی اولین بانوی دوومیدانی ایران است که در بازی‌های آسیایی مدال کسب می‌کند.

18 متر و 18 سانتی متر بهترین رکورد لیلا رجبی بود که نتوانست در این رقابت‌ها وزنه را به این میزان پرتاب کند.

به نوشته ی ایسنا، محمود گودرزی وزیر ورزش ، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی در ورزشگاه حضور داشتند که بعد ازکسب این مدال توسط رجبی وزیر ورزش به وی تبریک گفت.

علیرضا دبیر و حمید سوریان به همراه افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی در ورزشگاه برگزار این رقابت‌ها حضور دارند.

بعد از این رقابت‌ ماموران تست دوپینگ از رجبی تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش فکرشهر، لیلا رجبی (۱۸ آوریل ۱۹۸۳ در بلاروس) با نام  تاسیانا ایلیوشچانکا ورزشکار پرتاب وزنه بلاروسی الاصل اهل ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی دونده دو سرعت بوشهری ازدواج کرد و از آن پس در بوشهر زندگی کرده و برای تیم ملی ایران مسابقه می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر