يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۳۹
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: در انتصاب مدیران تنگستان نگاه ویژه‌ای به نیروهای بومی داریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: تنگستان مهد دلاورمردان بزرگی چون رئیس‌علی، زائر خضر خان، احمد خان و باقر خان است که نیاز است با برگزاری همایش‌ها نقش آنها را در قیام جنوب علیه انگلیس برای مردم کشور تبیین کنیم.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، در هفته دولت بالغ بر دو هزار و ۶۱ میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات پروژه عمرانی را داشتیم.

وی تصریح کرد: در حوزه طرح‌های اقتصادی نیز پروژه‌های خوبی داشتیم که فقط یک طرح ساخت و تعمیر کشتی ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی با ۳۰۰ نفر اشتغال است.

وی خاطر نشان کر.: اقدامات دولت تدبیر و امید بخصوص در روستاها قابل تقدیر بوده و امروز شاهد تغییرات اساسی در روستاها هستیم.

رفیعی پور بیان کرد: انتظار داریم برنامه‌های هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران است بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار تنگستان افزود: تمامی مدیران، شورای اسلامی، شهرداران، دهیاران و خیرین در برنامه بازگشایی مدارس و جشن عاطفه‌ها با آموزش و پرورش و کمیته امداد همکاری کنند.

وی ادامه داد: در ۹ ماه اخیر تعداد ۹ تغییر در مدیران شهرستان داشته‌ایم که شش نفر از افرادی که منصوب کرده‌ایم از نیروهای بومی شهرستان تنگستان هستند.

وی بیان کرد: دغدغه شوراها و مردم را در استفاده از نیروهای بومی قبول داریم و بر همین اساس سعی خواهیم کرد در تغییرات مدیران بیشتر از نیروهای بومی استفاده کنیم.

رفیعی پور با اشاره به اینکه از تلاش‌های غلامی زاده در دوران بخشداری مرکزی تشکر می‌کنم یاد آور شد: غلامی زاده مدیری توانمند، مردم دار، پیگیر، خوش اخلاق و مشاوری امین برای بنده بوده است و بر اساس همین شاخص‌ها ایشان را به عنوان معاون سیاسی انتخاب کردیم.

فرماندار تنگستان ضمن تبریک به دکتر جمالی، افزود: ایشان نیز از نیروهای باتجربه و علمی تنگستان است و امیدواریم در جهت پیگیری مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی با برنامه ریزی لازم اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر