جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نبود مدیر درآموزش وپرورش بندر گناوه، مشکلات و دغدغه های عدیده ای برای مدارس و دانش آموزان این شهر بوجود آورده است.به گزارش فکرشهر، وضعیت بوجود آمده کنونی در آموزش و پرورش گناوه علاوه بر این که بحث اصلی محافل و مجالس شده درمیان اقشار مختلف بویژه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نیز دل نگرانی بوجود آورده است.درحالی که چندروزی از آغاز سال تحصیلی می گذرد، برخی از آموزشگاهها و مدیران گناوه مشکلاتی دارند که برای برطرف کردن آنها در آموزش وپرورش مسوولی نیست که جوابگوی آنان باشد.
کد خبر: ۶۰۴۰
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: نبود مدیر درآموزش وپرورش بندر گناوه، مشکلات و دغدغه های عدیده ای برای مدارس و دانش آموزان این شهر بوجود آورده است.

به گزارش فکرشهر، وضعیت بوجود آمده کنونی در آموزش و پرورش گناوه علاوه بر این که بحث اصلی محافل و مجالس شده درمیان اقشار مختلف بویژه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نیز دل نگرانی بوجود آورده است.

درحالی که چندروزی از آغاز سال تحصیلی می گذرد، برخی از آموزشگاهها و مدیران گناوه مشکلاتی دارند که برای برطرف کردن آنها در آموزش وپرورش مسوولی نیست که جوابگوی آنان باشد.

نداشتن معلم در برخی آموزشگاه های این شهر از عمده مشکلات بوجود آمده در این ارتباط است که بی توجهی و سهل انگاری نسبت به این مساله ضربات و زیان های جبران ناپذیری بر دانش آموزان وارد خواهد کرد.

مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی گناوه با ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده در آموزش وپرورش این شهر گفت: این آموزشگاه که بااستعدادترین دانش آموزان درآن تحصیل می کنند از کمبود معلم بویژه دبیر ریاضی رنج می برد.

جمشید ابراهیمی افزود: برای برطرف کردن این مشکل به آموزش وپرورش مراجعه کردم اما کسی پاسخگو نیست.

وی گفت: اولیا از وضعیت پیش آمده بشدت نگران شده اند که امیدواریم هرچه زودتر مشکل فرزندان آنان با تعیین مدیر جدید برطرف شود.

امام جمعه گناوه نیز درخطبه های نمازجمعه هفته گذشته از وضعیت کنونی در آموزش و پرورش ابراز گله مندی کرد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: وارد کردن مسایل سیاسی به بدنه آموزش وپرورش دراستان بوشهر سم مهلکی است که اثرات و تبعات منفی و خطرناکی بر جامعه بویژه تربیت فرزندان برجای می گذارد و بارها رهبرمعظم انقلاب براین مهم تاکید کرده اند.

وی اظهارکرد: بلاتصدی بودن آموزش و پرورش شهرستان گناوه همزمان با بازگشایی مدارس و گذشت چندروز از ورود دانش آموزان به مدارس، نگران کننده شده است.

فرماندارگناوه گفت: پیگیری های فراوانی برای تعیین مسوول جدید در آموزش وپرورش این شهر انجام شده و تا فردا سرپرست آن تعیین و معرفی خواهدشد.

عبدالنبی یوسفی افزود: کناره گیری رییس آموزش وپرورش درزمان بازگشایی مدارس درحالی که ابقا شده بود، انتظار نمی رفت و این مساله مشکل سازشد.

امیدواریم هرچه زودتر مشکل آموزش وپرورش گناوه با درایت و تدبیر مسوولان دلسوز استان بوشهر و این شهرستان برطرف شود تا بیش از این دانش آموزان دچار زیان تحصیلی نشوند.

به نوشته ی ایرنا، بیش از 15 هزار دانش آموز در شهرستان 90 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغولند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر