شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: شکارچیان روستای سُهو سلاح شکاری خود را به خاک سپردند!به گزارش فکرشهر، اهالی روستای سهو از توابع شهرستان دشتی برای حفاظت از ...
کد خبر: ۶۰۵۵
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: شکارچیان روستای سُهو  سلاح شکاری  خود را به خاک سپردند!    

به گزارش فکرشهر، اهالی روستای سهو از توابع شهرستان دشتی برای حفاظت از محیط زیست  در اقدامی خودجوش کلیه سلاح های شکاری خود را بر زمین گذاردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این باره گفت: در این اقدام باشکوه اهالی محترم روستای سهو برای  حفاظت ، ماندگاری و کمک به تکثیر  گونه های در حال نابودی حیات وحش منطقه  اقدام به چنین حرکت قابل تقدیری نمودند.

حسین دلشب در ادامه ضمن اشاره به اینکه  به دلیل شکار  مداوم و غیر مجاز، گونه هایی نظیر کبک، تیهو، کل، بز، قوچ، میش و ... در این منطقه  به شدت با خطر انقراض مواجه شده بودند افزود: این اقدام بصورت کاملا مردمی و خودجوش انجام شد و اهالی این روستا یکی از اهداف مهم خود را اشاعه فرهنگ زیست محیطی و ارتقاء فرهنگ نسل حاضر عنوان نمودند.

وی با تشکر از اهالی روستای سهو از کلیه شکارچیان دعوت نمود برای تداوم حیات، و دفاع از محیط زیست و  طبیعت ایران  سلاح های شکاری خود را زمین گذارده و همیار محیط زیست شوند.

به نوشته ی روابط عمومی این سازمان، حسین دلشب  تاکید کرد: این حرکت زیبا و با ارزش، در نوع خود بی نظیر و در دفتر ایام  ثبت خواهد شد و همواره از این عزیزان به عنوان نمونه های تاثیر گذار، الگو و سرمشق دیگر فزرندان این آب و خاک، در حفاظت از گونه های زیست محیطی یاد خواهد شد. 

[[{"fid":"4691","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":525,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

[[{"fid":"4692","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":466,"width":700,"class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر