يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: با توجه به هجوم همه جانبه دشمن به مرزهای اعتقادی و فرهنگی نیاز مبرم امروز جامعه ما توجه بیشتر به دفاع مقدس فرهنگی است.به گزارش فکرشهر، سردار فتح الله جمیری در همایش آسیب شناسی ماهواره در اهرم افزود: این معضل بزرگ فرهنگی باعث شده تا سبک زندگی نیمی از جمعیت کشور براساس سبک اسلامی ـ ایرانی نباشد.
کد خبر: ۶۰۶۱
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: با توجه به هجوم همه جانبه دشمن به مرزهای اعتقادی و فرهنگی نیاز مبرم امروز جامعه ما توجه بیشتر به دفاع مقدس فرهنگی است.

به گزارش فکرشهر، سردار فتح الله جمیری در همایش آسیب شناسی ماهواره در اهرم افزود: این معضل بزرگ فرهنگی باعث شده تا سبک زندگی نیمی از جمعیت کشور براساس سبک اسلامی ـ ایرانی نباشد.

وی با بیان این که نوک پیکان حمله دشمن در بحث مسال فرهنگی خانواده ها هستند و اظهارکرد: استکبار جهانی با تمام قوا مخرب تر و سهمگین تر از گذشته با توسل به ابزار و تکنولوژی الکترونیکی همچون ماهواره و فضای مجازی بنیان های اعتقادی ما را هدف قرار داده است.

جمیری اضافه کرد: دشمن بر این باور است که مهم ترین حرکت برای براندازی جمهوری اسلامی ایران، تغییر فرهنگ جامعه است و دراین راه مصممم هستند و تلاششان دوچندان شده است تا با فروپاشی خانواده ها به عنوان مهمترین عضو تشکیل دهنده جامعه نظام و کشور ما را به تزلزل بکشانند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: ماهواره که بهتر است بگوییم 'دجالواره' حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است و اثر ویران کننده ای بر رفتار و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان دارد و بر خانواده هاست که خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

وی ادامه داد: مردم بدانند که بصیرت و شناخت بیشتر نسبت به شبکه های ماهواره ای و اهداف آنها در شرایط کنونی بسیار مهم است و توجه به این نکته داشته باشیم که با رویکرد به سوی این ابزار، هویت و ایمان خود را دستخوش آسیب های فراوان قرار داده ایم.

به نوشته ی ایرنا، در این مراسم به قید قرعه به 14 نفر از شرکت کنندگان 14 دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون برای جلوگیری استفاده از ماهواره و فرهنگ سازی در این زمینه اهدا شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر