جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم بوشهر برای بازسازی غزه خبر داد.به گزارش فکرشهر، ذوالفقار عباسی فر در نشست ستاد پشتیبانی کمک رسانی به بازسازی غزه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به‌مناسبت سالروز شکست حصرآبادان اظهار داشت: دفاع مقدس ما مبنای اقتدار و امنیت و آسایش و ارامش کنونی کشور است و باید قدر آن را بدانیم.وی اضافه کرد: روز نهم مهر ماه به عنوان روز بین‌المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین و لزوم توجه جدی نسبت به بازسازی غزه پس از تخریب وسیع رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۰۶۷
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم بوشهر برای بازسازی غزه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ذوالفقار عباسی فر در نشست ستاد پشتیبانی کمک رسانی به بازسازی غزه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به‌مناسبت سالروز شکست حصرآبادان اظهار داشت: دفاع مقدس ما مبنای اقتدار و امنیت و آسایش و ارامش کنونی کشور است و باید قدر آن را بدانیم.

وی اضافه کرد: روز نهم مهر ماه به عنوان روز بین‌المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین و لزوم توجه جدی نسبت به بازسازی غزه پس از تخریب وسیع رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر ادامه داد: امروز استکبار جهانی با تمام توان از رژیم غاصب صهیونیستی در راستای کشتار مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و مسلمانان جهان بایستی هرآنچه که درتوان دارند از مردم غزه پشتیبانی کنند.

امروز غزه خط اول محور مقاومت است

وی ادامه داد: امروز غزه خط اول محور مقاومت است و همه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خودشان در راستای بازسازی مجدد تلاش کنند.

عباسی‌فر افزود: بر اساس توافق به عمل آمده، سازمان بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی و کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری کمک‌های نقدی مردم شریف استان بوشهر در روزهای نهم الی یازدهم مهرماه در پایگاه‌های محلات بسیج انجام خواهد شد.

وی گفت: حضور در اين گونه صحنه‌ها مي‌تواند بخشي از آلام و سختي‌هاي مردم مظلوم غزه به ويژه كودكان، نوجوانان و جوانان اين منطقه را برطرف كند و زمينه‌اي فراهم شده تا مردم اين منطقه بتوانند هر چه زودتر روال عادي زندگي را در پيش بگيرند.

همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمانی که دشمنان اسلام و اسرائیل غاصب با استفاده از انواع تجهیزات نظامی به مردم مظلوم غزه حمله‌ور شده‌اند، ما می‌توانیم با کمک‌های خود یاری رسان این مردم بی‌دفاع باشیم.

فرید محبی افزود: تعامل و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در سنوات گذشته در راستای انجام ماموریت‌های مشترک بسیار خوب بوده است.

وی ادامه داد: انشا الله در این موضوع مهم که بسیارمهم و حائز اهمیت است بتوانیم اقدام ارزشمندی متناسب با جایگاه مردم شریف استان برداریم.

به نوشته ی مهر، در پایان جلسه مذکور شماره حساب 5555 كميته امداد نزد بانك ملي و همچنين شماره حساب 1861421622451 بسيج نزد بانك انصار اعلام شده که آماده دريافت كمك هاي نقدي مردم براي مردم مظلوم فلسطين هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر