دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۹۴۱
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ گفت: خارگ باید به مرکز علم و فنون دریانوردی و نفت تبدیل شود، در همین راستا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این حوزه‌ها استفاده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در جزیره خارگ اظهار داشت: تمام تلاش دولت در بخش ویژه خارگ بر این است که امسال مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید با هزار و ۴۹۸ دانش‌آموز در ۱۲ مدرسه جزیره خارگ آغاز خواهد شد افزود: جدیت در امر تحصیل و پرورش فرزندان جزیره مقاوم خارگ ملاک اصلی سنجش حوزه‌های آموزشی و پرورشی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نشاط و شادابی در مدارس باعث رشد و شکوفایی در همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز می‌شود و در محیط شاد، ذهن دانش آموزان پویا و استعدادهایشان شکوفا می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین رکن در تربیت نسل آینده است که سرمایه‌گذاری در آن تضمین‌کننده آینده روشن جزیره خارگ بشمار می‌آید.

بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: یقیناً مدرسه به عنوان محور تعلیم و تربیت، نقش تعیین‌کننده‌ای در شکوفایی، رشد و بالندگی دانش آموزان خارگی را به عهده دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر