شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در پاسخ به فکرشهر مطرح شد:
فکرشهر: شهردار برازجان توضیح داد: شورا به همین معناست؛ ما اگر مومنیم باید قرآن را در نظر بگیریم و اگر منطقی هستیم هم باید قانون را در نظر بگیریم و اگر هر دو هستیم، همانطور که ادعایی داریم، باید...
کد خبر: ۶۱۲۸
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: شهردار برازجان می گوید شورا باید مانند یک پدر بزرگ بالای سر شهرداری باشد.

ماشاالله احمدی در نشست خبری خود در پاسخ به فکرشهر پیرامون تاثیر اختلافات شورا بر عملکرد شهرداری گفت: من شعاری دارم؛ شهرهایی رشد می کنند و خدمات خوبی به مردم می دهند که شورا و شهرداری یکدل، همگرا، یک صدا و بدون اختلاف داشته باشند و این یک واقعیت است.

وی ادامه داد: من 3 - 4 شهردار از شهرداران قبل را می شناختم و می دانستم که اختلافاتی وجود دارد، در این مدت هم باور کنید تمام هم و غم مان را گذاشتیم که اختلافات را حل کنیم، ولی نشد.

احمدی اظهار داشت: این که اختلافات از بین نرفته است چند دلیل دارد؛ دلیل اول این است که باید مقداری روی غرورمان پا بگذاریم و منیت را کنار بگذاریم. بنده به دو گروه اعلام کرده ام که اگر مشکل من هستم، می روم و ادعایی ندارم.

وی ادامه داد: نکته ی دوم این است که باید همه فکرمان کنار گذاشتن مصلحت شخصی باشد و نکته ی سوم این که معضلات شهر را ببینیم و برای رفع آن ها تلاش کنیم.

شهردار برازجان توضیح داد: شورا به همین معناست؛ ما اگر مومنیم باید قرآن را در نظر بگیریم و اگر منطقی هستیم هم باید قانون را در نظر بگیریم و اگر هر دو هستیم، همانطور که در این زمینه هم ادعایی داریم، باید بیشتر به این مسائل دقت کنیم.

ماشالله احمدی ابراز داشت: شورا باید نظارتش را بر شهرداری بیشتر کند و پدر بزرگی برای آن باشد و نکته ی پنجم هم این است که شورا باید به شهرداری طرح بدهند.

وی ادامه داد: شورا تاکنون سه طرح به شهرداری داده است که ما آن ها را اجرا کرده ایم.

احمدی اضافه کرد: اگر من عضو شورای شهر برازجان بودم، شهردار را با علم و قانون شوراها تحت فشار قرار می دادم و از او برنامه و زمان بندی می خواستم و اگر شهردار برنامه ها را اجرا نمی کرد، جلویش را می گرفتم و در کل نظارت و طرح را افزایش می دادم، زیرا به گفته ی امام علی (ع)، شهری آباد می شود که مردمان آن شهر، شهرشان را دوست بدارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر