شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بوشهر اکران می شود.به گزارش فکرشهر، عبدالرسول جمالی افزود: این جشنواره با ارزیابی آثار سینمایی تولید شده برای کودکان و با هدف تاثیرگذاری در کودکان و نوجوان که در حقیقت همان پدران و مادران آینده کشور هستند، برگزار و به نوعی سرمایه‌گذاری فرهنگی برای آینده استان و کشور نیز محسوب می‌شود.جمالی ادامه داد: فیلم های این جشنواره از پانزدهم تا هیجدهم مهرماه در سینما بهمن بوشهر اکران می شود.
کد خبر: ۶۱۳۰
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بوشهر اکران می شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول جمالی افزود: این جشنواره با ارزیابی آثار سینمایی تولید شده برای کودکان و با هدف تاثیرگذاری در کودکان و نوجوان که در حقیقت همان پدران و مادران آینده کشور هستند، برگزار و به نوعی سرمایه‌گذاری فرهنگی برای آینده استان و کشور نیز محسوب می‌شود.

جمالی ادامه داد: فیلم های این جشنواره از پانزدهم تا هیجدهم مهرماه در سینما بهمن بوشهر اکران می شود.

وی با بیان اینکه این فیلم ها در سه سانس نمایش داده می شوند، اظهار داشت: "تتل و راز صندوقچه"، "رویای سینما"، "گنجشکک اشی مشی"،"شهر موشها"1، "چترسبز"، "ما همه متهمیم"، "دیو و دلبر"، "باغ بهشت"،"خانه ای کنار ابرها" و "ننه نقلی" فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در استان بوشهر است.

جمالی ادامه داد: سینما به یک قشر و سن خاص تعلق ندارد، از همین رو جشنواره‌هایی که قرار است فیلم‌های کودک و نوجوان را به نمایش بگذارد باید در بسیاری از موارد بالاتر و والاتر از سایر جشنواره‌ها باشد، زیرا نمایش فیلم‌هایی که مربوط به این گروه سنی است، بدون شک تاثیری شگرف بر مخاطبان خود دارد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان، برنامه های پخش فیم های بیست و هشتمین جشنواره کودک و نوجوان در بوشهر به شرح ذیل اعلام می باشد:

سه شنبه 15 مهر: ساعت 10 الی 12 فیلم " تتل و راز صندوقچه"، ساعت 15 الی17 فیلم" آوا"، ساعت17 الی 19 "فیلم باغ بهشت".

چهارشنبه 16 مهر: ساعت 10 الی 12 فیلم " ننه نقلی"(دبستان)، ساعت 15 الی17 فیلم "خانه ای کنار ابرها", ساعت 17 الی 19 فیلم"گنجشکک اشی مشی"(راهنمایی و دبیرستان).

پنج شنبه 17 مهر: ساعت 10 الی 12 "فیلم شهر موشها1"، ساعت 15 الی 17 فیلم"مروارید" ویژه راهنمایی و دبیرستان، ساعت17 الی 19 "خانه ای کنار ابرها".

جمعه 18 مهر: ساعت 10 الی 12 فیلم"دیو و دلبر" ویژه دبستان و راهنمایی، ساعت 15 الی17 فیلم"باغ بهشت" ساعت 17 الی 19 فیلم"آوا".

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر