دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۵۵
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به ادامه وزش باد‌های جنوبی شاهد تداوم گرما و رطوبت بالا (شرجی) در استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات شبانه روز طی امروز تا اواخر هفته است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود طی این مدت در طول روز غبار محلی و در طول شب تا اوایل صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در سطح استان باشد.

وی با اشاره به افزایش رطوبت طی روز‌های گذشته در استان گفت: وزش باد‌های جنوبی در استان باعث شد میزان رطوبت در جزیره خارگ به ۱۰۰ درصد برسد، همچنین رطوبت هوا در بوشهر به ۸۸، جم ۸۷، عسلویه ۸۶ و جم ۸۴ درصد رسید.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: اغلب شهر‌ها و مناطق استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته رطوبت بالای ۷۰ درصد را تجربه کردند.

وی افزود: با توجه به تداوم وزش جریانات جنوبی تا پایان هفته، گرما و رطوبت طی این مدت در استان ادامه خواهد یافت، ضمن اینکه در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان در ساعات بعدازظهر تا شب با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت همرفتی (محلی) دور از انتظار نیست.

راستگو اضافه کرد: جهت باد متغیر، در نیمه شمالی استان بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و در نیمه جنوبی استان بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۵۷ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه خواهد بود.

نظرات بینندگان
یه دوست
|
-
|
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مسعولین سایت بفکرشهر 

چندوقتی است خبری ازعکسها وخبرهای داغ ودسته اول خبرنگارخوب وزحمت کش سایت سرکارخانم بوستانی درسایت 

مشاهده نمیشود واقعا دشتستان به همچین خبرنگارخوب وارزشمندی میبالد.

باید قدر خانم بوستانیها را دانست.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر