دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۱۷
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: زیر ساخت های گردشگری شهرستان به نسبت گذشته تقویت شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر سه شنبه در نشست با فعالین گردشگری شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته گردشگری با اشاره به جایگاه گردشگری شهرستان اظهارد اشت: در حوزه گردشگری باید زمینه فعالیت برای افراد فراهم شود و برای اینکه کاری تحقق بگیرد مردم آن منطقه باید خواهان آن باشند.

وی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: در دو سال اخیر کارهای خوبی در حوزه گردشگری صورت گرفته ولی هنوز کافی نیست.

نادری خاطر نشان کرد: در حوزه زیر ساخت های گردشگری به نسبت گذشته تقویت شده است که می طلبد در حوزه گردشگری به نحو مطلوب اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در این مدت صورت گرفت و از دغدغه های دوستداران و فعالین گردشگری در چند سال اخیر بوده برقرسانی به محرابه مند بوده که این مهم در هفته دولت تحقق یافت.

نادری بیان کرد: در دهه فجر امسال چهار اقامتگاه بومی گردی در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری همه باید کمک کنند، گفت: باید از همه ظرفیت های تاریخی و گردشگری در جهت جذب گردشگر استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر