يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۶۴
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: شاهین بوشهر در ششمین بازی خود در لیگ برتر هم نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و با این شکست، صبر هواداران این تیم به سر آمده است ولی عبدالله ویسی سرمربی تیم همچنان امیدوار است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مسابقه تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان جمعه‌شب در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد به پایان رسید.

شاهین که پس از چند سال وقفه امسال بار دیگر به لیگ برتر راه یافته است، در شش مسابقه خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تنها یک تساوی و یک امتیاز دارد و این موضوع نارضایتی هواداران این تیم را در پی داشته است.

انتظار می‌رفت بعد از پیروزی تیم شاهین در جام حذفی کشور شاهد بازی‌های بهتری از سوی شاهینی‌ها باشیم ولی شاهین باز هم بازی خوبی از خود ارائه نداد و علاوه بر اینکه نتیجه نگرفت، امید هواداران را نیز ناامید کرد.

شاهین امشب نمایش ضعیفی داشت و عملا نتوانست موقعیت چندانی را روی دروازه فولاد خوزستان ایجاد کند و در سمت مقابل فولادی‌ها از ضعف شاهین استفاده کرده و موقعیت‌های متعددی را ایجاد کردند که فقط یک توپ گل شد.

در مسابقه امشب شاهین و فولاد نسبت به بازی‌های قبلی شاهد استقبال کمتری از سوی هواداران بوشهری بودیم که البته بخشی مربوط به نتایج هفته‌های گذشته شاهین و بخشی هم به خاطر بلیت‌فروشی الکترونیکی بود.

صبر هواداران لبریز شد

البته هواداران حاضر در ورزشگاه از نخستین دقیقه شروع این مسابقه در شرایط سخت گرما و شرجی به خوبی تیم خود را تشویق کردند به عنوان یار دوازدهم همراه بازیکنان و کادر فنی بودند.

در آغاز نیمه دوم و پس از به ثمر رسیدن گل تیم فوتبال خوزستان، هواداران از شور افتادند و به جای آنکه به تیم خود روحیه دهند، علیه مسئولان باشگاه شعار دادند ولی همچنان عبدالله ویسی سرمربی تیم را تشویق می‌کردند.

شکست امروز تیم فوتبال شاهین بوشهر باعث شد تا هواداران این تیم صبرشان سر آید و علیه شورای شهر و شهرداری و دیگر مسئولان استانی شعار دهند که حمایت خوبی از تیم نداشته‌اند.

به عقیده هواداران شاهین شهرداری بوشهر، وقتی که اسم شهرداری به شاهین بوشهر اضافه شده است، شهرداری باید حمایت بهتر و بیشتری از این تیم می‌کرد تا حال و روز شاهین اینگونه نباشد.

ویسی همچنان امیدوار است

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ابتدای فصل عنوان کرده بود که وضعیت تیم شاهین در هفته‌های بعد بهتر می‌شود و نتیجه لازم را خواهد گرفت، ولی هواداران فوتبال بوشهر همچنان در حسرت یک برد هستند.

ویسی در پایان مسابقه شاهین و فولاد در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد بی‌برنامه‌بودن این تیم در این مسابقه اظهار داشت: با توجه به وضعیت بازیکنان تیم، تاکتیک ما این بود که توپ را به حریف بدهیم و روی ضد حمله‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه بازیکنان ما کیفیت و توان لازم را برای اجرای برنامه‌ها در زمین نداشتند و نتوانستیم از ضدحمله‌ها با خوبی استفاده کنیم و موقعیت مناسبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ارتباط با ماندن یا سقوط شاهین نیز گفت: ما همچنان امیدوار هستیم و قول می‌دهم که تیم شاهین در لیگ برتر بماند؛ چه من سرمربی تیم باشم و چه نباشم این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

هرچند که عبدالله ویسی همچنان امیدوار است که این تیم در لیگ برتر باقی بماند ولی کیفیت ضعیف بازیکنان شاهین، امیدها را در دل برخی از هواداران این تیم کمرنگ کرده است و این هواداران انتظار نتیجه مطلوب را ندارند.

امیدها به شاهین باید برای نیم‌فصل دوم باشد که با حمایت مسئولان استانی، شورا و شهرداری بوشهر تیم را از نظر بازیکن تقویت کرده و تیم بهتری شکل بگیرد تا در پی آن نتایج بهتری رقم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر