شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۷۴
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در نظام جمهوری اسلامی دیده می‌شود بخش بزرگی از آن مرهون توانمندی و کارآمدی نیروی انتظامی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهدا نیروی انتظامی افزود: در هر کشوری که نظم و امنیت قوام بنیادین باشد توسعه، پیشرفت و آرامش در آن کشور برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: ذکر خیری که رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی دارد نیز خود کاشف بزرگی و بزرگواری این نیرو است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: قدرت در صف و ستاد، دانش بنیانی، جهادگری، توانمندی در عرصه مدیریت از شاخص‌های نیروی انتظامی است که صمیمانه از این نیرو در فضای ملی و استانی قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: در دورانی که دشمنان یک جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل کرده‌اند و در عرصه امنیت دشمنان در رابطه با جمهوری اسلامی دیگر گزینه نظامی روی میز ندارند، این به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در حوزه امنیت داخلی به نیروی ن انتظامی برمی گردد که در مرزها چشم بینای نظام است.

وی یادآور شد: در همه نظرسنجی‌ها که در ارتباط با عملکرد بخش‌های  مختلف کشور صورت گرفته مردم ایران اسلامی به حوزه امنیت نمره قبولی دادند.

گراوند بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بویژه استان بوشهر شاهد رتبه‌های خوبی در کشور شدند که امید است این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته کسب رتبه برتر در هشت رده معاونت و پلیس‌های تخصصی از جمله موفقیت های این نیرو در استان بوشهر است.

سردار خلیل واعظی افزود: کسب رده برتر در کشف جرایم، صحت آماری، سلامت اداری، آموزش، مهارت آموزی کارکنان وظیفه، پاک سازی فضای مجازی و آگاه سازی عمومی در فضای مجازی از جمله این موفقیت‌ها است که در سایه همدلی در تمامی سازمان ها، نهادها و اعضای شورای تامین و همدلی و هدایت روحانیت بویژه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حاصل شده است.

وی بیان کرد: این کسب رتبه های برتر منجر به این شده تا استان بوشهر نسبت به جمعیت دارای موفقیت‌های چشمگیری شود.

واعظی ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۷۳۴ فقره سرقت رخ داد که این عدد برای استان بوشهر ۴۵۰ فقره گزارش شده است.

وی اظهارداشت: همچنین به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر نرخ وقوع سرقت به عنف در کشور ۱۴ و در استان بوشهر این شاخص ۶ مورد بوده است.

واعظی یادآور شد: نرخ وقوع شرارت نیز در کشور ۳.۸ درصد و در استان بوشهر یک دهم درصد و در شاخص نرخ وقوع مفاسد اجتماعی در کشور ۱۹۳.۵ و در استان بوشهر نرخ این شاخص ۱۲۷ است.

وی گفت: نرخ وقوع نزاع در کشور ۵۲۲ و استان بوشهر ۲۱۲ است و نرخ دستگیر شدگان و سایر بخش‌ها حکایت از این دارد که فرمانده انتظامی و همه نهادهای سیاسی و امنیتی در استان از لحاظ عملکردی موفق ظاهر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر