يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۶۱۶
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در زمینه شاخص‌های امنیتی در استان رتبه خوبی در کشور داریم و شاهد نرخ پایین وقوع سرقت و شرارت نسبت به متوسط کشوری هستیم.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار خلیل واعظی در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت کشور افزود: با تلاش جهادگونه همکاران در فرماندهی انتظامی استان بوشهر شاهد امنیت مطلوبی طی سال گذشته و شش ماهه اول امسال در این استان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کسب رده برتر نیروی انتظامی استان بوشهر در کشف جرائم، صحت آماری و سلامت اداری افزود: این نیرو در یکسال گذشته در زمینه آموزش، مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، پاکسازی فضای مجازی و آگاه‌سازی عمومی در فضای مجازی رتبه برتر در بین استان‌ها را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از نرخ پایین وقوع سرقت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در حالی که نرخ سرقت در شش ماهه اول امسال در کل کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۷۳۴ فقره بوده، در استان بوشهر ۴۵۴ مورد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین نرخ شرارت در کشور ۳.۸ دهم و در استان بوشهر یک دهم درصد، نرخ وقوع مفاسد اجتماعی در کشور ۱۹۳.۵ و در استان بوشهر ۱۲۷ درصد و میانگین نرخ وقوع نزاع در کشور ۵۲۲ مورد و در این استان ۲۱۲ مورد بوده است.

سردار واعظی تصریح کرد: موفقیت‌های نیروی انتظامی استان بوشهر در سایه همدلی مسئولان سازمان‌ها، نهاد‌ها و اعضای شورای تامین و هدایت روحانیت به‌ویژه نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر حاصل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر