جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۷۰۰
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرای پروژه‌ها شد و گفت: پل خور گردشگری و جاده ریگ – گناوه در شهرستان گناوه با سرعت بیشتری تکمیل شوند.

 به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهرداد ستوده عصر یکشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گناوه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی استان بوشهر با جدیت نظارت و دنبال می‌شود و باید در زمان مقرر تکمیل شوند.

وی یکی از مطالبات مهم مردم گناوه را پل خور دانست و افزود: هیچ مضایقه‌ای برای تامین اعتبارات این پروژه در استان صورت نمی‌گیرد و انتظار داریم با تمرکز بر این پروژه شاهد تکمیل آن در دهه فجر امسال باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهردار گناوه با توجه به اعتبارات دریافتی از استان و حمایت‌های فنی استانداری قول داد که این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد و ما نیز بر اساس روزشمار تعیین شده روند پروژه را نظارت می کنیم.

وی در بازدید از مسیر ارتباطی بندر ریگ- گناوه با ابراز نارضایتی از سرعت کم اجرای پروژه گفت: باید با اضافه شدن ماشین آلات، همزمان با جاده سازی، پل باکسی مسیر همزمان کار شود و هرچه سریع‌تر مسیر افتتاح شود.

ستوده با تأکید بر اینکه پروژه باید قبل از عید نوروز و آغاز ورود گردشگران نوروزی به بهره‌برداری برسد بیان کرد: افتتاح این پروژه می‌تواند علاوه بر جاذبه های توریستی و گردشگری فرصت‌های شغلی زیادی را برای اهالی بومی ایجاد کند و علاوه بر آن فضای تجاری و گردشگری بندر ریگ و گناوه را رونق بیشتری می‌بخشد.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه پل ورودی گناوه امسال به مناقصه می‌رود یادآور شد: مقرر شد برنامه زمانبندی عملیاتی با همفکری دفاتر فنی و  شهری استانداری، شهرداری و فرمانداری گناوه در کوتاه‌ترین زمان تدوین و عملیاتی شود.

ستوده گفت: این پل دارای اهمیت بالایی از نظر گردشگری است و موقعیت استراتژیکی دارد و ورودی یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور قرار گرفته که باید هر چه زودتر تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر