جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی سعدآباد، خواستار استقرار فرمانداری در منطقه سعدآباد شد.به گزارش فکرشهر، محمد وطنخواه در نشست مسئولان و مردم سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد قدیمی‌ترین بخش در استان بوشهر محسوب می‌شود و تلاش برای اعتلای سطح بخش و افزایش امکانات و تجهیزات شهری و روستایی باید مورد توجه قرار گیرد.وی افزود: شهر سعدآباد دارای پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر است و برای این مهم باید همدلی و وحدت داشته باشیم و از فرصت‌های موجود نهایت بهره را ببریم.
کد خبر: ۶۲۰۲
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی سعدآباد، خواستار استقرار فرمانداری در منطقه سعدآباد شد.

به گزارش فکرشهر، محمد وطنخواه در نشست مسئولان و مردم سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد قدیمی‌ترین بخش در استان بوشهر محسوب می‌شود و تلاش برای اعتلای سطح بخش و افزایش امکانات و تجهیزات شهری و روستایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهر سعدآباد دارای پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر است و برای این مهم باید همدلی و وحدت داشته باشیم و از فرصت‌های موجود نهایت بهره را ببریم.

رئیس شورای اسلامی سعدآباد خواستار استقرار فرمانداری در منطقه سعدآباد شد و خاطرنشان کرد: سعدآباد با توجه به جمعیت بالا و تعداد زیاد شهرها و روستاها، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای ارتقا به شهرستان را دارد و امیدواریم این مهم محقق شود.

وطنخواه تصریح کرد: جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی در این منطقه مورد تاکید قرار دارد و امیدواریم با همکاری مدیریت ارشد شهرستان به نتایج لازم برسیم.

وی یادآور شد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، شورای اسلامی سعدآباد تنها شورا در دشتستان است که با رایزنی و مساعدت مسئولین توانست در سال جاری اعتبار قابل توجهی بیش از سرانه جمعیت به خود اختصاص دهد که انتظار داریم شاهد اعتلای بیش از پیش شهرستان باشیم.

رئیس شورای اسلامی سعدآباد گفت: استقرار نمایندگی بنیاد مسکن و همچنین ایجاد نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سعدآباد از برنامه‌های ماست و امیدواریم با همراهی مسئولان دشتستان محقق شود.

وطنخواه بیان کرد: مردم سعدآباد شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و شورای اسلامی شهر و شهرداری سعدآباد در رسیدگی به مردم کوتاهی نمی‌کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر