جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۵۹۷
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس این استان با استان هرمزگان یک هزار و ۱۶۵ کیلو تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر پس از انجام یک سری اقدام‌های اطلاعاتی و تخصصی از انتقال و تخلیه یک محموله سنگین مواد مخدر در ساحل شهرستان "پارسیان" باخبر شده و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و هرمزگان پس از برنامه ریزی لازم و شناسایی محل تخلیه محموله وارد عمل شدند.

واعظی ادامه داد: ساعت ۲ بامداد امروز قاچاقچیان که در ساحل شهر پارسیان در حال تخلیه محموله موادمخدر از یک فروند قایق و بارگیری آن با یک دستگاه وانت پراید برای انتقال به یکی از استان های همجوار بودند، در یک عملیات هماهنگ و حساب شده در تور عملیاتی ماموران پلیس قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند که هویت این افراد شناسایی شده و تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

واعظی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف و یک هزار و ۱۶۵ کیلوگرم  موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر