شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان دشتستان به عرضه کنندگان و فروشندگان قرص برنج در این شهرستان هشدار داده که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با آنان به طور قاطع برخورد خواهد شد...
کد خبر: ۶۲۷۲۶
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: دادستان دشتستان به عرضه کنندگان و فروشندگان «قرص برنج» در این شهرستان هشدار داده که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با آنان به طور قاطع برخورد خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، پس از مرگ 4 نفر و مسمومیت بیش از 22 نفر تاکنون در شهرستان دشتستان بر اثر استنشاق گاز منتشر شده از «قرص برنج»، خبری به نقل از «یاسر حیدری» ـ دادستان عمومی و انقلاب دشتستان ـ در یک نشست تخصصی منتشر شده که در این مورد به فروشندگان این قرص که برای آفت زدایی از خرما استفاده می شود هشدار داده و به مردم توصیه ای داشته است.

 بر اساس این خبر، وی گفته «اخیرا مشاهده شده کشاورزان برای آفت زدایی از محصول خرما از قرص برنج استفاده می نمایند. این در حالی است که این قرص از قرص های غیر مجاز بوده و عرضه و فروش آن ها غیرقانونی و مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی نیست. لذا مصرف این قرص ها در روزهای اخیر موجب فوت و مسمومیت چند تن از شهروندان شده است. بنابراین تاکیدا به عرضه کنندگان و فروشندگان این قرص ها و دیگر قرص های غیر مجاز و روانگردان متذکر می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عرضه، واحد مذکور پلمپ و برخورد قاطع قضایی و قانونی با فرد متخلف صورت خواهد گرفت». 

حیدری همچنین به مردم شهرستان دشتستان و سایر کشاورزان توصیه کرده که «در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف، موضوع را سریعا به دستگاه‌های ذیربط گزارش دهند تا اقدامات قاطع قانونی و فوری صورت پذیرد.»
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر