شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۴۰
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت:دست اندرکاران انتخابات الزامات و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان گناوه اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی سال جاری برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه است که این انتخابات به لحاظ داخلی و بین المللی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار گناوه  افزود: رسالت و مسئولیت همه دست اندرکاران انتخابات این است که الزامات و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را ایجاد کنند و مجریان، شرایط برگزاری انتخابات قانونمند، رقابتی و سالم در چارچوب قوانین و مقررات برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را فراهم کنند که قطعا در پی این شرایط مردم با نشاط و شادابی در انتخابات شرکت می‌کنند.

مهرجو اظهار داشت: در تمام مراحل و فرآیندهای انتخابات مبنا و ملاک قانون است و برای ما مجریان سلامت انتخابات اصل است و مهم نیست جهت گیری رای مردم چگونه است.

وی اظهار کرد: مسئولیت ما ایجاد فضای اطمینان بخش توام با آرامش برای برگزاری انتخابات است و اگر این مهم در کنار رعایت قانون اتفاق بیفتد ما انتخابات باشکوهی خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گناوه در پایان بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها و رعایت بی طرفی در جریان انتخابات توسط دست اندرکاران تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر