يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۹۲
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: یکی از مؤسسه‌های غیرمجاز شهر بوشهر به دلیل دخالت در حوزه تخصصی پزشکی از سوی تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی این استان پلمب شد.

به گزارش فکرشهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر ویزیت و درمان بیماران با بیماری‌های مختلف از سوی خانمی با مدرک دکتری غیر پزشکی در یکی از مؤسسه‌های شهر بوشهر تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وارد عمل شد.

جعفر زارعی زاده افزود: پس از مشخص شدن زمان حضور وی با همکاری سازمان نظام پزشکی و پس از گرفتن مجوزهای قانونی و دستور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر و همراهی نیروی انتظامی این  مؤسسه پلمب و پرونده فرد خاطی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: برخی افراد بدون مدرک پزشکی با استفاده از مؤسسه‌ها و سایر مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و ویزیت، مشاوره و درمان بیماران می‌کنند که ممکن است پیامدهای نامطلوب جدی برای سلامت شهروندان داشته باشد.

زارعی زاده تاکید کرد: همشهریان در هیچ شرایطی فریب این تبلیغات را نخورده و در این دوره‌ها شرکت نکنند، این دوره‌ها مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی نیست و برای برگزاری هر دوره آموزشی بایستی مجوزهای لازم از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گرفته شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فعالیت‌های با عنوان درمان طب سنتی گفت: تنها پزشکان دوره‌ دیده و دارای مدرک تحصیلی مجوز ورود به این حوزه را دارند و سایر افراد حق دخالت در این مقوله را ندارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر