جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۱۷۳
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: همگام با سراسر کشور به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز دانش آموز و مبارزه با استکبار، دانش آموزان، معلمین و مردم شهر سعدآباد با حضور در مراسم راهپیمایی حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و دیگر قوای سه گانه اعلام کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، محمد مهدی مشایخی بخشدار سعدآباد به تشریح و ابعاد مختلف که در انعقاد روز سیزده آبان و نامگذاری آن در تقویم ملی به عنوان روز مبارزه با استکبار منجرشده پرداخت و اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی(ره)  درسال ۱۳۴۳، شهادت پر افتخار دانش آموزان در راه مبارزه با استبداد در سیزدهم آبان۵۷ و فتح لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است که برای همیشه در ذهن ملت ایران و دیگر آزادی خواهان دنیا حک شده است.

وی حضور هوشمندانه، آرامان گرایانه و حماسی مردم ایران به ویژه بخش سعدآباد را در راهپیمایی امسال که توأم با واقع گرایی، اتحاد و یکپارچگی که حاصل پیروی از رهبر معظم انقلاب است، پر شورتر از هر سال بر شمردنند.

نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد، در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون عوامل رشد و توسعه در کشور و حرکت رو به جلو در تمام ابعاد اظهار داشت: اگر عزم بر ارتقای کمی و کیفی رشد و توسعه در کشور باشد، بایستی تعهد و تخصص در کنار هم و سپردن امور به جوانان توانمند و دارای اندیشه پاک واگذار شود زیرا این کشور و آینده آن متعلق به فرزندان این مرز و بوم تعلق و موفقیت کشور در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به تلاش و همت نوجوانان و جوانان خوش فکر بستگی دارد.

بخشدار سعدآباد، الهام از فرهنگ متعالی اسلام و بالابردن سطح آگاهی نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی، تزکیه روحی و وارستگی اخلاقی، شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی، تحقق کمالات انسانی، توانمندی روانی و اجتماعی، تلاش برای ارتقا روحیه نشاط و شادابی، گسترش حوزه مطالبات غیر درسی و تلاش علمی برای کشف حقایق پیرامونی از جمله وظایف دانش آموزان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را مهم و دارای اهمیت دانست.

مشایخی ضمن بر شمردن توصیه های خود به دانش آموزان اظهار داشت: با همت مضاعف و تلاش مستمر نسبت به کاهش و رفع کاستی های ناشی از تحریم ظالمانه دشمنان علیه کشور و همچنین نقصان حاصل از سوء مدیریت های پیشین را جبران و کشور را به سمت دستیابی به نقطه آرمانی سوق دهند.

بخشدار سعدآباد ضمن تأکید به اعتماد به نفس در همگان و تقویت آن همراه با هدف داشتن را به عنوان شاه کلید جریان پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و عمل به آن را گره گشای مشکلات و پیشرفت بیان کرد.

به گزارش فکرشهر، راهپیمایی روز 13 آبان از میدان شهدا تا میدان انقلاب شهر سعدآباد برگزار شد که شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و پارچه نوشته هایی مبنی بر محکومیت آمریکا و دیگر حامیان منطقه ای آن، شعار مرگ بر آمریکا واسرائیل سر دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر