سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نخستین نشست تخصصی نمایشنامه نویسان استان بوشهر پنجشنبه این هفته برگزار می شود.جهانشیر یاراحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی استان در یک برنامه بلند مدت دوره های مختلف نمایشنامه نویسی را مورد مطالعه قرار خواهد داد.رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با اشاره به این برنامه بلند مدت گفت: در فصل نخست ادبیات نمایشی کلاسیک مورد بحث قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۳۳۵
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نخستین نشست تخصصی نمایشنامه نویسان استان بوشهر پنجشنبه این هفته برگزار می شود.

جهانشیر یاراحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: انجمن هنرهای نمایشی استان در یک برنامه بلند مدت دوره های مختلف نمایشنامه نویسی را مورد مطالعه قرار خواهد داد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با اشاره به این برنامه بلند مدت گفت: در فصل نخست ادبیات نمایشی کلاسیک مورد بحث قرار خواهد گرفت.

یاراحمدی به جلسات ماهانه انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در این زمینه اشاره و بیان داشت: هر ماه یک جلسه برگزار خواهد شد و طبق برنامه ریزی انجمن، برنامه 6 ماه آینده تثبیت شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه ماهانه یکی از اساتید تئاتر استان درباره ادبیات نمایشی کلاسیک و نیز نمایشنامه مورد خوانش در آن جلسه سخن خواهد گفت.

یاراحمدی اضافه کرد: همچنین بخش هایی از نمایشنامه نیز توسط یکی از گروه های نمایشی مورد خوانش قرار می گیرد و سپس جلسه بحث و بررسی به شکل دسته جمعی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به زمان اجرایی شدن این برنامه تصریح کرد: این برنامه 17 مهرماه اغاز خواهد شد و فصل اول و دوم آن تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

یاراحمدی متذکر شد: انجمن هنرهای نمایشی استان نخستین نشست تخصصی نمایشنامه نویسان استان را به همراه بحث و بررسی نمایشنامه ایرانیان اثر اشیل در این روز برگزار خواهد کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در روز پنجشنبه همین هفته 30 دقیقه سخنرانی، 30 دقیقه نمایشنامه خوانی بخشی از نمایشنامه ایرانیان، 30 دقیقه بحث و بررسی در مورد این نمایش خواهیم داشت.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در پایان گفت: سخنران این نشست نیز فرید میرشکار است و نشست در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر