يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۷۵
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: مراسم استقبال از فاطمه کرم‌زاده قهرمان بوشهری تیم ملی تیراندازی که موفق به کسب سهمیه المپیک شد و ملی‌پوشان بوشهری تیم فوتبال ساحلی که قهرمان جام بین قاره‌ای مسابقات امارات شدند در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، این قهرمانان ورزشی هم‌استانی با استقبال معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و دیگر مسئولان استان وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه استقبال از این ورزشکاران گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، فاطمه کرم‌زاده با حضور در رقابت‌های مختلف و کسب آمادگی، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات آسیایی قطر در رشته تیراندازی شد.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: برنامه‌ریزی مناسبی برای موفقیت این ورزشکار بوشهری در المپیک ۲۰۲۰ از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد تا شاهد درخشش این ورزشکار بوشهری در آوردگاه المپیک باشیم.

وی اضافه کرد: در فوتبال ساحلی نیز ساحلی‌بازان بوشهری عضو تیم ملی، با اقتدار از اعتبار ایران در فوتبال ساحلی دفاع کردند و موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای امارات شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر