دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اماکن مذهبی به عنوان پایگاه های اجتماعی، فضاهای مناسبی برای آموزش کودکان و نوجوانان روستایی وانجام فعالیت های کانون پرورش فکری است.به گزراش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده در نشست با مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: با توجه به این که پرورش فکری انسان ها ازدوران کودکی شکل می گیرد باید تلاش شود با نوآوری و اجرای طرح های خلاقانه امکانات مادی و معنوی موجود در شهرستان را در مسیر رشد فکری و اعتقادی کودکان و نوجوانان جهت دهی کنیم.
کد خبر: ۶۳۶۶
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اماکن مذهبی به عنوان پایگاه های اجتماعی، فضاهای مناسبی برای آموزش کودکان و نوجوانان روستایی وانجام فعالیت های کانون پرورش فکری است.

به گزراش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده در نشست با مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: با توجه به این که پرورش فکری انسان ها ازدوران کودکی شکل می گیرد باید تلاش شود با نوآوری و اجرای طرح های خلاقانه امکانات مادی و معنوی موجود در شهرستان را در مسیر رشد فکری و اعتقادی کودکان و نوجوانان جهت دهی کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه عادلانه امکانات از سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید است و با توجه به جمعیت 70 درصدی روستایی شهرستان تنگستان ضروری است کانون پرورش فکری برنامه ریزی جامعی نیز برای آموزش و رشد کودکان و نوجوانان روستایی داشته باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با تقدیر از تلاش ها و حمایت های فرماندار تنگستان گفت: کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان شهر اهرم از فعال ترین مراکز استان بوشهر است که در سطح ملی نیز مقام ها و موفقیت های متعددی را کسب کرده است.

زکیه امیرپور افزود: بتازگی کانون پرورش فکری دلوار نیز راه اندازی شده که تلاش می کنیم این مرکز نیز دراسرع وقت فعالیت های خود را به صورت گسترده آغاز کند. 

وی با بیان این که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از منویات مقام معظم رهبری بوده است یادآورشد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در قشر کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری در سه بخش کتابخانه، کتابرسان سیار و کتابخانه پستی اقدام به فعالیت کرده است.

رییس کانون پرورش فکری شهر اهرم گفت: به مناسبت روز جهانی کودک راهپیمایی کودکان، نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی، آیین همبستگی با کودکان غزه در مصلی نماز جمعه اهرم و مسابقه نقاشی برگزار می شود.

میرزایی افزود: بیش از 600 کودک و نوجوان در قالب40 فعالیت هنری و ادبی در کانون پرورش فکری اهرم عضویت دارند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر