سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۷۰
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار بهسازی معابر عمومی برای استفاده معلولان شد و گفت: ضعف‌های زیرساختی از مهم‌ترین مشکلات در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف نقش و وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد.

وی با شاره به اینکه همه چیز در جامعه به هم پیوسته است تصریح کرد: انسان مهمترین بخش ارتباطی جامعه است و همه انسان‌ها به نحوی در ارتباط مستقیم و غیر مستقیم هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بهزیستیِ محیط انسانی یک اصل بنیادین و استراتژیک است اضافه کرد: برای ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف بهزیستی بایستی برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و مهم ترین آن پیشگیری است.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه پیشگیری باید فوق العاده کار فرهنگی و بهداشتی انجام شود، خاطرنشان کرد: اکنون پیشگیری در فضای زندگی ما هنوز به شکل صحیح نهادینه نشده است.

آیت الله صفایی بوشهری ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جامعه هدف را یکی از مهمترین رسالت‌های بهزیستی عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های حوزه استفاده معلولان باید استاندارد شود و توسعه پیدا کند.

 وی بر لزوم تلاش برای مدیریت روانشناسانه جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت: روانکاوی و حمایت روانی از جامعه هدف بهزیستی و ایجاد روح امید و امیدواری به آینده با برنامه های خاص و تقویت توانمندی باید در دستور کار باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر