يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۸۹
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: درراستای جلوگیری از تخلفات اقتصادی حاصل از افزایش قیمت بنزین، طرح تشدید گشت‌های نظارت بر بازار با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به‌صورت مستمر در حال اجراست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسات اخیر کارگروه تنظیم بازار استان، پیگیری لازم برای تامین سوخت و سهمیه مورد نیاز آژانس‌های تاکسی تلفنی، سرویس مدارس دانش‌آموزی، وانت بارها، قایق‌ها، خودرو‌های استیجاری طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و اسنپ و تپسی با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه اقتصادی استانداری  انجام خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد: روسای اتاق‌های اصناف سراسر استان نسبت‌به حضور موثر و اثر بخش تمام بازرسان اصناف در سطح بازار اقدام و از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات که منجر به تخلف اقتصادی خواهد شد جلوگیری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تشدید بازرسی‌ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم بازرسان درسطح بازار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش و یا به‌صورت حضوری به ستاد رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در معاونت بازرسی و نظارت این سازمان و یا ادارات شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و نداشتن انشعاب گاز برخی شهروندان هم‌استانی، مصوب شد فرمانداری‌ها نسبت‌به شناسایی این خانوار‌ها اقدام و به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اعلام کنند تا نفت مورد نیاز آن‌ها تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر