دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۳۳
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۷

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ۸۹۰ هکتار از اراضی ملی استان بوشهر در راستای مبارزه با زمین‌خواری در نیمه نخست امسال خلع ید و رفع تصرف شد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، غلامرضا منتطری با بیان این که مقابله با زمین خواری، تصرف و تغییر کاربری اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از اولویت‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است افزود: این اداره کل با هرگونه دخل و تصرف در عرصه‌های طبیعی با جدیت تمام برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که انفال الهی دستخوش تخریب و تجاوز قرار گیرند.

وی از رفع تصرف ۸۹۰ هکتار اراضی ملی در استان بوشهر خبر داد  و گفت :  این  اراضی در نیمه نخست امسال از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال برگردانده شد.

منتطری بیشترین تصرف اراضی ملی را مربوط به شهرستان دشتستان دانست و  افزود: با هوشیاری یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیش از  ۸۵۰ هکتار از اراضی ملی تصرفی در دشتستان در نیمه نخست امسال به ارزش  ۸ میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال رفع تصرف شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر از تشکیل ۲۸۰ پرونده قضایی اعم از حقوقی وکیفری در سطح استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت :  با آغاز شش ماهه امسال هم اکنون  ۲۸۰ پرونده قضایی در موضوعات مختلف  تشکیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر