يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۴۵
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: هر مسئولی با روحیه بسیجی موثر و کارساز خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی عصر جمعه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جزیره خارگ اظهار داشت: شهدای ما برای خدا حرکت کردند و جهاد کردند و هر هر کس در این مسیر حرکت کند، خدا راهی را برای آن میسر می کند و بهترین این مسیر شهادت است.

وی افزود: بعد از شهدا ما وظیفه سنگین‌تری داریم و باید اصول انقلاب و رهبری را حفظ کنیم. مطمئنا هر کسی در راه خدا قدمی بردارد خدا برای آن عاقبت به خیری را میسر می کند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: باید در راه خدا جهاد کنیم، نکند یک اتفاق اقتصادی دل ما لرزان شود، نکند دشمنی که با تمام قوا وارد شده است، از کوچکترین اتفاق بیشترین بهره برداری را بکند، باید پشت سر ولایت و مطیع باشیم، این خواسته شهداست.

وی تصریح کرد: شهید شنویی شهید خوشنام ما است، مادر این شهید سال‌ها انتظار کشید اما به آرزوی خود که دیدار با روی فرزندش بود در این دنیا نرسید و در آن دنیا هم‌جوار این فرزند شهیدش شد.

رضایی گفت: آمریکا برای هیچ کشوری اتاق و میز  جنگ تشکیل نداده است، اما ما داریم چهلمین سال تاسیس بسیج در جوار شهدای بسیجی خارگ جشن می‌گیریم، افتخاری است برای ما که سومین شهید استان بوشهر شهید اباش از جزیره خارگ است.

وی تاکید کرد: جزیره خارگ میزبان بسیجیان فراوانی برای آموزش‌های دریایی در هشت سال دفاع مقدس بوده است، باید قدردان بسیج باشیم و بسیجی بمانیم، بسیجی ماندن و روحیه بسیج را حفظ کردن خیلی مهم است، هر جا و هرکسی و در هر مسولیتی تفکر بسیجی داشته باشد موفقیت و پیروزی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر