دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
برگزاری فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور برخی مسئولین:
به گزارش فکرشهر، مسابقه برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بین دو تیم گلساپوش یزد و دریانوردان پارس جنوبی در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزار شد که تیم دریانوردان موفق شد مقام...
کد خبر: ۶۴۰۵
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت.

به گزارش فکرشهر، مسابقه برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بین دو تیم گلساپوش یزد و دریانوردان پارس جنوبی در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزار شد که تیم دریانوردان موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در حالی که مسابقه رفت این دو تیم در شهر یزد با نتیجه سه بر دو به سود تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر به پایان رسیده بود، در دیدار برگشت هم این مسابقه در سه وقت 12 دقیقه‌ای با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید و دریانوردان قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه مسابقات فوتبال ساحلی با نتیجه مساوی پایان نمی‌یابد و این مسابقه به وقت اضافی کشیده شد و در وقت اضافی هم گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

دریانوردان پارس جنوبی در مسابقه رفت سه امتیاز را کسب کرده بود ولی در این مسابقه چون بازی در زمان قانونی بازی مساوی شده است، تیم برنده در وقت اضافی تنها دو امتیاز کسب می‌کرد و با این حساب تیم دریانوردان قهرمان این دوره از مسابقات شده است که طبق روال کار به وقت اضافی و ضربات پنالتی کشیده شد.

برای دریانوردان پارس جنوبی در این مسابقه مسلم مسیگر و امیرحسین اکبری و حسن جوادی گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی این مسابقه، علی نادری، امیرحسین اکبری و علی اسرافی برای تیم دریانوردان گلزنی کردند و تیم گلساپوش هم فقط یکی از پنالتی‌ها را گل کرد تا دریانوردان در دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی برسد.

استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان استان بوشهر نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

صنایع مستقر در استان بوشهر از ورزش استان حمایت کنند

مصطفی سالاری در حاشیه فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر با ارائه یک بازی زیبا و اصولی موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی دست یابد که افتخار بزرگی برای همه استان بوشهر است.

وی ضمن تبریک به همه مسئولان و دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی، خاطرنشان ساخت: تلاش داریم تا حمایت‌های لازم را از مجموعه این تیم داشته باشیم تا شاهد تداوم موفقیت‌های انها باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به حمایت‌های پارس جنوبی از تیم دریانوردان، تصریح کرد: صنایع مستقر در استان بوشهر باید از ورزش استان حمایت کنند تا ورزش استان بوشهر بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

دریانوردان مستحق قهرمانی در این مسابقات بود

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش هستند که باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرند.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: تیم دریانوردان بوشهر موفق شد در دو مسابقه رفت و برگشت به پیروزی دست یابد که بیانگر استحقاق این تیم برای قهرمانی در این دوره از مسابقات بوده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های ویژه ای را برای حمایت از این تیم درمسابقات آتی خواهیم داشت و امیدواریم موفقیت‌های ورزش استان بوشهر تداوم داشته باشد.

گزارش تصویری مسابقه (کلیک کنید)

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر