يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۹۳
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: به لطف و عنایت خداوند حادثه‌ای که در پی سهمیه بندی سوخت در بوشهر اتفاق افتاد با همدلی و همراهی مردم عزیز استان مدیریت شد و همه مسوولان امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی در همه جلسه‌ها قدردان نقش‌آفرینی مردم این استان بوده و هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی حمایت از امنیت و نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی کردند، البته این حضور مردمی به معنی این نیست که مشکلی در جامعه وجود ندارد.

وی یادآورشد: مردم با تاسی از سخن امام راحل که حفظ نظام جمهوری اسلامی اوجب واجبات است بار دیگر در صحنه حاضر شدند و توطئه دشمن را خنثی کردند.

گراوند با قدردانی از همراهی مردم و دستگاه‌های مسئول امنیتی استان بوشهر اضافه کرد: امنیت جمهوری اسلامی، امنیت مردم پایه و مردم محور است و تنها با لطف خدا و همدلی مردم  بود که باعث شد با کمترین حادثه استان بوشهر از این مسیر گذر کند.

وی تاکید کرد: باتوجه به تاکید دولت نکته‌ای که همواره نباید فراموش شود نظارت بر قیمت‌هاست و همه دستگاه‌های مسوول مکلف به نظارت بر قیمتها هستند و نباید بعد از مدتی این نظارت‌ها رها شود

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 10 آذر زنگ انتخابات در کشور به صدا درمی‌آید افزود: براساس قانون همکاری همه دستگاه‌ها، مجریان و ناظران در بحث انتخابات ضروری است و سلامت، قانون‌مندی و بی‌طرفی از شرط‌های اصلی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما مسلمان هستیم و معتقدیم با یک تفکر دینی انتخابات باید سالم، قانونمند و با رعایت اصل بی‌طرفی در کشور برگزار شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: برای خدا هیچ پستویی وجود ندارد پس باید با انجام صحیح وظایف خود در امر انتخابات از آرای مردم مراقبت کنیم و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را در استان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بعنوان ناموس این کشور قلمداد می‌شود برهمین اساس همه مسوولان باید در حوزه انتخابات از رای مردم مراقبت کنند.

استاندر بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و  2هزار شهید استان بوشهر گفت: شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و سرمایه پایداری جمهوری اسلامی هستند پس همه باید در کنار هم برای برگزاری این کنگره متناسب با شان مردم استان بوشهر گام برداریم.

وی تاکید کرد: برگزاری باشکوه کنگره سرداران و 2هزار شهید استان بوشهر این پیام را دارد که به نام شهدا باید از حریم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محافظت کرد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس هماهنگی های انجام شده پس از 10 سال کشتی کالاهای اساسی در روزهای آینده در اسکله بندر بوشهر  پهلو می‌گیرد و یکی از مشکلات استان در این بخش برطرف می‌شود.

گراوند اضافه کرد: با اقدام‌های انجام شده زمینه هدایت کشتی‌های با تناژ پائین حامل کالاهای اساسی به سمت بوشهر فراهم شده است براین اساس همه دستگاه‌های مسوول در این بخش باید با نگاه روان سازی امور در این مسیر گام بردارند.

وی تاکید کرد: رونق و پویایی بندر منوط به همکاری همه دستگاه‌های مسوول در این بخش است و حضور کشتی باری کالاهای اساسی از کارها و گامهای مهم استان است و کوچکترین خللی در این مسیر را نمی‌پذیرم.

استاندار بوشهر اظهارکرد: با راه اندازی خط تولید جوجه یک روزه با ظرفیت تولید 20 میلیون قطعه تا دهه فجر امسال زنجیره تولید مرغ در استان بوشهر تکمیل می‌شود و به این وسیله نیاز استان بوشهر در این بخش به استان‌های همجوار برطرف می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر