شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: 50 زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر امسال ایجاد می‌شود و تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری که در دیدار پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر ساحلی در زمین ساحلی بوشهر حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در فوتبال ساحلی دارای استعدادهای درخشانی هستند اظهار کرد: استان بوشهر دارای ورزشکاران مستعدی در حوزه‌های مختلف ورزشی است که عناوین قهرمانی ملی و بین‌المللی در کارنامه خود دارند.
کد خبر: ۶۴۲۳
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: 50 زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر امسال ایجاد می‌شود و تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری که در دیدار پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر ساحلی در زمین ساحلی بوشهر حضور داشت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در فوتبال ساحلی دارای استعدادهای درخشانی هستند اظهار کرد: استان بوشهر دارای ورزشکاران مستعدی در حوزه‌های مختلف ورزشی است که عناوین قهرمانی ملی و بین‌المللی در کارنامه خود دارند.

وی با بیان اینکه ورزش ساحلی استان بوشهر دارای جایگاه ممتازی در کشور است گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزش ساحلی از جمله فوتبال ساحلی در دستور کار قرار دارد که امسال توجه ویژه‌ای به این ورزش می‌شود.

استاندار بوشهر با تبریک به تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی افزود: این تیم  که دارای ورزشکاران با استعدادی است برای سومین سال عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی را ازآن خود می‌کند که به این تیم و دست‌اندرکاران آن تبریک می‌گویم.

دکترسالاری با تاکید بر حمایت از هیئت فوتبال استان بوشهر گفت:  تا یک‌ماه دیگر با حمایت‌هایی که از هیئت فوتبال می‌شود خدمات مهم زیربنایی به تیم‌های فوتبال استان بوشهرارائه می‌شود.

به نوشته ی سایت استانداری، تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر عصر امروز در دیدار نهایی مقابل تیم گلسا پوش یزد موفق به پیروزی شد و عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر ساحلی برای سومین سال ازآن خود کرد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر