شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۱۹
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: رییس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رویکرد بسیج رسانه فراجناحی و استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای برای پیشرفت نظام اسلامی است.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نجفی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود: این رویکرد از سیاست های راهبردی سازمان بسیج رسانه کشور است و در استان بوشهر نیز با این نگاه از تمام رسانه ها با دیدگاهای مختلف برای همکاری دعوت کرده ایم.

وی در رابطه با رسانه انقلابی گفت: هدف رسانه انقلابی، حرکت در مسیر شهیدان و اهداف نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

رپیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: گم نکردن راه انقلاب، همراه بودن، عدم سیاه نمایی، نقد منصفانه و نشان دادن راهکار از دیگر وظایف رسانه انقلابی است.

نجفی گفت: برای آشنایی خبرنگاران بسیج رسانه دوره آموزش سخنوری و فن بیان در مرکز استان برگزار میشود و در حوزه جنوب استان هم برای برگزاری این دوره آمادگی کامل داریم.

وی افزود: برای انسجام و ساماندهی اصحاب رسانه در شهرستان های بوشهر، دیر، دشتی و دشتستان دفتر بسیج رسانه افتتاح شده و مقدمات راه اندازی این دفتر در تنگستان نیز فراهم شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: جشنواره ابوذر ویژه خبرنگاران نیز به زودی برگزار و  آثار مختلفی همچون خبر، گزارش، یادداشت، عکس و مقاله و سایر موارد با موضوع گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی داوری میشوند.

وی اضافه کرد: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان کنگره شهدای رسانه استان برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: شهرستان دیر در زمینه خبر و اطلاع رسانی دارای ظرفیت بالایی است که با راه اندازی دفتر بسیج رسانه در این شهرستان انسجام اصحاب رسانه بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر