يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر بیمه ایران شعبه بوشهر گفت: با وجود فعالیت 270 نمایندگی بیمه در استان بوشهر، اما ضریب نفوذ بیمه در بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.به گزارش فکرشهر، علی موسوی ظهر امروز در همایشی با موضوع بیمه و حوادث غیرمترقبه به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در بوشهر اظهار داشت: باید به جنبه عملی بیمه توجه بیشتری داشته باشیم، شاید هفته اول پس از وقوع حادثه به حضور بیمه نیازی نباشد اما در هفته‌های بعد از حادثه وجود بیمه یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۴۷۵
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: مدیر بیمه ایران شعبه بوشهر گفت: با وجود فعالیت 270 نمایندگی بیمه در استان بوشهر، اما ضریب نفوذ بیمه در بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.
به گزارش فکرشهر، علی موسوی ظهر امروز در همایشی با موضوع بیمه و حوادث غیرمترقبه به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در بوشهر اظهار داشت: باید به جنبه عملی بیمه توجه بیشتری داشته باشیم، شاید هفته اول پس از وقوع حادثه به حضور بیمه نیازی نباشد اما در هفته‌های بعد از حادثه وجود بیمه یک ضرورت است.

وی تاکید کرد: در حوادث غیر مترقبه علاوه بر آن حادثه، مشکلات دیگری هم گریبانگیر می‌شود و این امر ضرورت آمادگی بیش از پیش فعالان بیمه را نشان می‌دهد.

مدیر بیمه ایران شعبه بوشهر تصریح کرد: نمایندگی‌های بیمه باید در کاهش اثرات خطرات پس از وقوع حوادث غیر مترقبه تلاش و جدییت بیشتری داشته باشند.

موسوی با تاکید بر توجه بیشتر به بیمه عمر، آتش‌سوزی و بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: بیمه عمر و آتش‌سوزی در کشور ما به فراموشی سپرده شده که ضرورت دارد به این بیمه‌ها توجه بیشتری کرد.

وی با اشاره به فعالیت 270 نمایندگی بیمه در استان بوشهر، گفت: با وجود فعالیت 270 نمایندگی بیمه در استان بوشهر، اما ضریب نفوذ بیمه در بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

مدیر بیمه ایران شعبه بوشهر با اشاره به راهکارهای مختلف برای کاهش اثرات بلایای طبیعی افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی، استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های جدید، استفاده از امکانات مخابراتی و حمل و نقل از جمله ضرورت‌ها برای کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

موسوی اظهار داشت: شیوه‌های بهسازی اماکن و ابنیه‌ها پس از وقوع حوادث غیرمترقبه باید تخصصی شده و نظارت جدی بر این بهسازی صورت گیرد.

وی بر تغییر نگرش مدیریت بحران از سیستم سنتی به نوین تاکید کرد و گفت: بیمه امروز به عنوان یک ابزار مهم برای کاهش اثرات بلایای طبیعی مطرح است و در ناملایمات اجتماعی پس از وقوع زلزله هم می‌توانیم نقش مهم بیمه را ببینیم.

به گزارش فارس، مدیر بیمه ایران شعبه بوشهر با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید بیمه شوند، خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد استان انتظار داریم در این زمینه حمایت و اقدام لازم را انجام دهند.

موسوی با تاکید بر ارائه بیمه‌نامه‌ها و پوشش کامل آنان، اظهار داشت: باید برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان بیمه‌نامه‌های مناسبت‌تری ارائه کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر