يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در همایش روز جهانی استاندارد که با حضور متولیان استانداردسازی و مسؤولان ارشد کشوری برگزار شد، مدیرکل استاندارد استان بوشهر از وزیر نیرو لوح تقدیر دریافت کرد.
کد خبر: ۶۵۰۹
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: در همایش روز جهانی استاندارد که با حضور متولیان استانداردسازی و مسؤولان ارشد کشوری برگزار شد، مدیرکل استاندارد استان بوشهر از وزیر نیرو لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر؛ در آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، چیت‌چیان وزیر نیرو، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، استانداران برخی استان‌ها و دیگر مسئولان ارشد کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از اداره کل استاندارد استان بوشهر به عنوان دبیر نمونه تدوین کشور، با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

خبرگزاری فارس: تقدیر از استاندارد بوشهر به عنوان دبیر نمونه تدوین کشور

مدیرکل استاندارد استان بوشهر در این باره گفت: اداره کل استاندارد استان بوشهر در سال گذشته موفق به ثبت رکورد 103 عنوان تدوین استاندارد ملی شد که این رقم 3 برابر بیشتر از پیش‌بینی برنامه اجرایی سالیانه بود.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: از 263 تدوین استاندارد ملی که از ابتدای تأسیس اداره کل استاندارد استان بوشهر تا پایان سال گذشته انجام شد، 103 عنوان فقط در سال 93 تدوین شده که این رکورد در تاریخ استاندارد بوشهر بی‌سابقه است.

بهره‌مند اظهار داشت: این در حالی بود که در ابتدای سال 92، پیش‌بینی تدوین 35 استاندارد ملی را در برنامه داشتیم، اما با ثبت این رکورد توسط کارشناسان توانمند و تلاشگر اداره کل، امسال موفق به کسب عنوان دبیر نمونه تدوین استانداردهای ملی در کشور شدیم.

همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد امسال با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته، با شرکت چهره‌های شاخص صنعت، تولید و استانداردسازی و نیز در حضور مسئولان ارشد کشوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر