دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۱۶۹
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: با بررسی آمارها در استان بوشهر شاهد افزایش تعداد مرگ‌ومیر ناشی از حوادث ترافیکی هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید کشمیری در جمع مسئولان اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای کاهش آمار مرگ‌ومیر در حوادث ترافیکی تشکیل کمیته تخصصی برای بررسی عوامل ایجاد حادثه و رفع آن است.

وی افزود: سوانح و حوادث به‌ویژه حوادث ترافیکی از اصلی‌ترین عوامل مرگ و ناتوانی در ایران محسوب می‌شوند و همواره بار اجتماعی و اقتصادی قابل‌توجهی به جامعه تحمیل کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با اشاره به بررسی دقیق آمارهای مرگ‌ومیر در حوادث ترافیکی افزود: با بررسی آمارها در استان بوشهر شاهد افزایش تعداد مرگ‌ومیر ناشی از حوادث ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش در گسترش و بهبود فرهنگ ترافیک نقش به سزایی دارد گفت: بررسی نقاط حادثه‌خیز در راه‌های درون و برون‌شهری ضروری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: همکاری سازمان‌های مربوطه برای کاهش حوادث ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان با بیان اینکه بیش‌ترین مصدومان حوادث ترافیکی استان بوشهر را موتورسواران تشکیل می‌دهند اظهار داشت: میانگین کشوری مصدومان حوادث ترافیکی مربوط به خودرو سواران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر