جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۴۳
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: کنترل تورم انتظاری اقلام و کالاها در بازار، از بدو آغاز طرح سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین از اولویت‌های اصلی کارگروه تنظیم بازار این شهرستان است که در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده‌است.

به گزارش فکرشهر، حسین امیری درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این ارتباط با برگزاری نشست‌های مستمر هفتگی کارگروه، برپایی گشت‌های مشترک و نظارت و پایش بازار بویژه در روزهای اولیه طرح از افزایش فاحش و خودسرانه قیمت کالاها و اقلام در بازار جلوگیری بعمل آمده‌است.

وی اظهارداشت: با استقرار یک کانکس در جوار بازار میوه و تره‌بار، روزانه از مغازه‌ها بازدید و قیمت‌ها براساس مقایسه با مراکز عرضه در برازجان و کازرون بررسی و به فرماندار گزارش می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح ضربتی تنظیم بازار چندین پرونده تخلف تشکیل شده که به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه بیان کرد: در زمینه جلوگیری از افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و وضعیت سهمیه سوخت بویژه سرویس مدارس و تاکسی‌های تلفنی چندین نشست برگزار شد که انتظار داریم سهمیه سوخت آنان هرچه زودتر اختصاص یابد.

وی درباره وضعیت توزیع سیلندرگاز مایع گفت: پیگیری‌های مستمری در زمینه تامین سیلندر گاز مایع صورت گرفت تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: باتوجه به گازسوزکردن خودروها و  جذب نشدن کامل سهمیه، میزان تقاضای سیلندر گازمایع  افزایش یافته‌است که درتلاش جذب ۱۰۰ درصدی و افزایش سهمیه هستیم.

امیری یکی از مشکلات اتحادیه‌های صنفی را نداشتن ارتباط و مشورت عنوان کرد و گفت: ۹۵ درصد اتحادیه‌ها  با اعضای خود در سال جاری جلسه برگزار نکرده‌اند.

وی بیان کرد: از اتحادیه‌ها انتظار داریم برای رونق تولید و ارتباط و نظارت بیشتر بر بازار راهکار و پیشنهاد ارایه دهند و وظایفی که به آنان محول شده‌است بخوبی ایفا کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: کارگروه تنظیم بازار شهرستان با اصنافی که به مردم خدمات ارایه می‌دهند نشست‌های متعددی برگزار کرده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر