سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پایان مانور امداد و نجات مصدومین از ارتفاع و فرود توسط نیروهای عملیاتی به نمایش گذاشته شد و مردم و مسوولان شهرستان نیز از نزدیک نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان را نظاره کردند...
کد خبر: ۶۵۵۲
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی، مانور امداد و نجات در دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان در جریان برگزاری این مانور در برازجان گفت: در این مانور فرضی در ساعت معین به هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس اطلاع داده می شود که پله های یک مجتمع ساختمانی در خیابان رودکی برازجان ریزش کرده و راه دسترسی به واحدهای مسکونی مسدود شده است.

مهندس عبدالحمید کریم آزاد افزود: دراین حادثه یکی از واحدها نیز دچار حریق شده و اعضای سه خانوار در این مجتمع بر اثر ترس از ریزش ساختمان تقاضای کمک فوری دارند.

وی اضافه کرد: بلافاصله نیروهای عملیاتی و امدادی در محل حادثه مستقر و ضمن ارزیابی سریع ساختمان دستور امداد رسانی فوری به حادثه دیدگان صادر می شود.

مهندس کریم آزاد هدف از برگزاری این مانور را آمادگی کامل نیروهای امدادی برای نجات افراد آسیب دیده و سالمندان که در ساختمان های مرتفع دچار حادثه شده اند و هماهنگی دستگاه های امداد رسان در زمان وقوع حادثه عنوان کرد.

وی اظهار داشت : در این مانور 40 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر ،اورژانس و آتش نشانی حضور داشتند.

در پایان مانور امداد و نجات مصدومین از ارتفاع و فرود توسط نیروهای عملیاتی به نمایش گذاشته شد و مردم و مسوولان شهرستان نیز از نزدیک نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان را نظاره کردند.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر